Pegawai Bertanggungjawab |
Nama |
Tender Admin |
E-mel |
tenderadmin@selangor.gov.my |
No. Tel |
0355447557 |
Jabatan |
Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor |
Tarikh |
Tajuk |
|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender |
Majlis Perbandaran Kuala Langat |
No. Sebut Harga |
MDKL/JL/SH.5/2015 |
Tarikh Iklan |
6 Jun 2015 -
16 Jun 2015 |
Tarikh Jual |
9 Jun 2015 -
16 Jun 2015 |
Tarikh Tutup |
16 Jun 2015 |
Masa Tutup |
12:00 PM |
Tempat Hantar |
(Peti Tender) Jabatan Khidmat Pengurusan, Tingkat 1, Persiaran Majlis, Jalan Sultan Alam Shah, 42700 Banting, Selangor.
|
Kebenaran Khas |
|
Syarikat Bumiputera Sahaja |
|
Harga Dokumen |
RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Penyebutharga dikehendaki membawa SIJIL PENDAFTARAN ASAL SPKK (Sijil Perolehan Kerja Kerajaan) oleh CIDB, SIJIL TARAF BUMIPUTERA ASAL oleh PKK dan UPEN (Unit Perancang Ekonomi Negeri) serta Salinan Pengesahan Good & Services Tax (GST) juga PENDAFTARAN SSM ASAL (untuk penyemakan kawasan pendaftaran syarikat) yang masih sah tempoh lakunya.
2.Dokumen Sebutharga akan dikeluarkan kepada syarikat atau wakil yang sah sahaja. Wakil Syarikat dikehendaki membawa bersama Surat Wakil Kuasa.
3. Dokumen Meja Tawaran dipamerkan di Unit Perolehan Dan Aset, Jabatan Khidmat Pengurusan, Tingkat 1, Persiaran Majlis, Jalan Sultan Alam Shah, 42700 Banting, Selangor.
4. Bayaran dalam bentuk Wang Tunai / Deraf Bank atau Wang Pos di atas nama Yang DiPertua Majlis Daerah Kuala Langat.
5.Dokumen Sebutharga yang telah disempurnakan hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bermeteri dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga seperti tertera di atas.
6. Penyebutharga yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya
7. Dokumen sebutharga yang telah kehabisan sebelum tarikh tutup tidak akan diulang cetak.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
- (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE14 LANSKAP ATAU CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM
|