Cetak
MPAJ 05/E/68/04-024/15

CADANGAN KERJA-KERJA MEMBAIKPULIH DAN PENSTABILAN CERUN DI JALAN MEGA 5 DAN JALAN MEGA 3, AMPANG, MUKIM AMPANG, DAERAH HULU LANGAT, AMPANG, SELANGOR DARUL EHSAN UNTUK MAJLIS PERBANDARAN AMPANG JAYA.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Perbandaran Ampang Jaya
No. Tender MPAJ 05/E/68/04-024/15
Tarikh Iklan 6 Jun 2015 - 25 Jun 2015
Tarikh Jual 11 Jun 2015 - 25 Jun 2015
Tarikh Tutup 25 Jun 2015
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Aras 4 Menara MPAJ Jalan Pandan Utama, Pandan Indah, Selangor 55100 Kuala Lumpur
Tarikh & Masa Taklimat 11 Jun 2015 21:00
Alamat Taklimat AUDITORIUM ARAS 5, MPAJ

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Tender

1.Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PKK) oleh CIDB, Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) Selangor dalam bidang atau Gred, Kategori dan Pengkhususan yang berkaitan serta masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini bagi kerja-kerja berikut: 2.Setiap dokumen tender dijual dengan harga RM 100.00. Wang pembayaran tidak akan dikembalikan. 3.Dokumen Meja Tawaran dipamerkan mulai 11 JUN 2015 di Bahagian Ukur Bahan Tingkat 16 , Jalan Pandan Utama, Pandan Indah Selangor 55100 Kuala Lumpur pada waktu pejabat. 4.Petender hendaklah menunjukkan Sijil Pendaftaran Asal SEPERTI DISYARATKAN sebelum dibenarkan membeli dokumen tender dan menyerahkan satu salinan sijil berkenaan. 5.Bayaran dalam bentuk Wang Tunai / Deraf Bank di buat atas nama YANG DI PERTUA MAJLIS PERBANDARAN AMPANG JAYA. 6.Dokumen Tender yang telah disempurnakan hendaklah dimasukkan ke dalam SAMPUL SURAT YANG DIGAM ATAU BERPELEKAT yang tertulis nombor tender di sudut kiri bahagian atas dan dimasukkan ke dalam Peti Tender seperti tertera diatas. 7.Petender yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup tawaran adalah dianggap tidak berjaya. 8.Tarikh akhir penjualan Dokumen Tender adalah pada 25 JUN 2015. Dokumen Tender tidak akan dikeluarkan selepas dari tarikh tersebut. Sebarang pertanyaan sila hubungi BAHAGIAN UKUR BAHAN di talian 03-4297 4424 dan 03-4296 3695. 9.Wakil yang hadir ke lawatan tapak, SATU nama mewakili SATU syarikat 10.Petender di galakkan membawa COP SYARIKAT semasa menghadiri taklimat dan lawatan tapak. 11.Dokumen tender hanya akan dijual kepada kontraktor yang menghadiri taklimat dan lawatan tapak sahaja. 12.Petender dikehendaki membawa Sijil Pendaftaran ASAL : 1) Lembaga Pembangunan Pembinaan Malaysia (CIDB) 2) Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PKK) oleh CIDB 3) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB 4) Berdaftar GST Dengan Jabatan Kastam Di Raja Malaysia (JKDM) 5) Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) 6) Surat Pewakilan Kuasa serta satu salinan pendua sijil berkenaan semasa membeli dokumen tender.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 AUDITORIUM ARAS 5, MPAJ Akan diberitahu pada masa taklimat dijalankan 11 Jun 2015 09:00

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G4) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM3,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE08 SISTEM PERLINDUNGAN CERUN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis