Cetak
DS/SUK/ICT/08-2015

SEBUTHARGA PEROLEHAN PEMBEKALAN, PENGHANTARAN, PEMASANGAN, PENGUJIAN DAN PENYELENGGARAAN DALAM TEMPOH JAMINAN TIGA (3) TAHUN BAGI PERKAKASAN MOUNTED PROJECTOR DAN MOTORIZED SCREEN UNTUK KEGUNAAN BILIK-BILIK MESYUARAT DI PEJABAT EXCO NEGERI SELANGOR DAN PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tuan Zaharah
E-mel tzaharah@selangor.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Bahagian Pengurusan Maklumat
No. Sebut Harga DS/SUK/ICT/08-2015
Tarikh Iklan 1 Jul 2015 - 13 Jul 2015
Tarikh Jual 7 Jul 2015 - 13 Jul 2015
Tarikh Tutup 13 Jul 2015
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor,
Bahagian Khidmat Pengurusan,
Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,
40000 Shah Alam, Selangor
Tarikh & Masa Taklimat 7 Jul 2015 11:30
Alamat Taklimat Bilik Mesyuarat Buginvila,
Tingkat 2, Bahagian Teknologi Maklumat
Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,
40000 Shah Alam, Selangor


Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripada penyebut harga yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia, berdaftar sebagai Kontraktor Negeri Selangor (UPEN) dan serta berpengalaman dalam kerja - kerja berkaitan seperti berikut :-

No. Sebutharga            :           DS/SUK/ICT/08-2015

Butir-Butir Kenyataan Tawaran Sebutharga      :

SEBUTHARGA PEROLEHAN PEMBEKALAN, PENGHANTARAN, PEMASANGAN, PENGUJIAN DAN PENYELENGGARAAN DALAM TEMPOH JAMINAN TIGA (3) TAHUN BAGI PERKAKASAN MOUNTED PROJECTOR DAN MOTORIZED SCREEN UNTUK KEGUNAAN BILIK-BILIK MESYUARAT DI PEJABAT EXCO NEGERI SELANGOR DAN PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR

Kelayakan Penyebutharga        :           210101/210102 & 210108

1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada penyebut harga/wakil yang sah sahaja. Penyebut harga hendaklah membawa surat pendaftaran asal, serta salinan surat pendaftaran untuk rujukan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor. Dokumen tawaran yang berharga RM30.00 bagi satu (1) set boleh diperoleh melalui http://tender.selangor.gov.my.

2. Satu taklimat sebutharga dan lawatan tapak akan diadakan pada 7 Julai 2015 pukul 11.30 pagi-2.00 petang bertempat di Bilik Mesyuarat Buginvila, Tingkat 2, Bahagian Teknologi Maklumat. Kehadiran adalah wajib. Sila bawa bersama cop syarikat untuk pengesahan kehadiran.

3. Penyerahan dokumen sebutharga yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang berlakri yang bertanda dengan Kod Sebutharga bagi tawaran kerja yang berkenaan. Sampul surat tersebut hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga atau sekiranya melalui pos hendaklah dialamatkan kepada:

 

    Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor,

    Bahagian Khidmat Pengurusan,

    Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,

    40000 Shah Alam, Selangor

  

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Bilik Mesyuarat Buginvila,
Tingkat 2, Bahagian Teknologi Maklumat
Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,
40000 Shah Alam, Selangor
Bilik Mesyuarat Buginvila 7 Jul 2015 11:30

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF

210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC
ATAU
210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE

DAN

210108 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > MULTIMEDIA-PRODUCTS, SERVICES AND MAINTENANCE (VIDEO CONFERENCING, WEB CAST, GRAPHIC DESIGN, ANIMATION)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian