CADANGAN KERJA-KERJA MEMBINA BUMBUNG BOLA KERANJANG DI BAGAN, BAGAN NAKHODA OMAR, DAERAH SABAK BERNAM
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Mimi Azrina Binti Musolli |
E-mel | mimi_azrina@mdsb.gov.my |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Daerah Sabak Bernam |
---|---|
No. Sebut Harga | SH2015/44/ JL/12/17/15 |
Tarikh Iklan | 6 Jul 2015 - 13 Jul 2015 |
Tarikh Jual | 6 Jul 2015 - 10 Jul 2015 |
Tarikh Tutup | 13 Jul 2015 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PEJABAT YANG DIPERTUA, MAJLIS DAERAH SABAK BERNAM, 45300 SUNGAI BESAR, SELANGOR DARUL EHSAN |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 50.00 |
Syarat Sebut Harga
SYARAT-SYARAT
1.
Pembelian
dokumen Sebutharga diberi kepada Pemilik
Lesen sahaja yang dibenarkan dan berdaftar dengan MDSB dan Unit Perancang
Negeri (UPEN).
·
Hanya
Kontraktor G1 yang Berdaftar Di Kawasan Daerah Sabak Bernam (BUMIPUTRA).
2.
Semasa
pembelian Dokumen Sebutharga, sila bawa bersama-sama perkara seperti berikut:-
2.1
Dokumen
ASAL dan satu (1) SALINAN sijil CIDB, Sijil Perolehan Kerja Kerajaan, Sijil
Taraf Bumiputra, Sijil Kementerian
Kewangan Malaysia (KKM) dan SSM.
2.2
Cop
syarikat (semasa pembelian dokumen sahaja).
2.3
Bayaran
pembelian RM50.00 (tidak termasuk GST 6%) dan tidak akan dikembalikan.
3.
Petender
DIKEHENDAKI menghantar Dokumen Sebutharga bersama-sama salinan Sijil PKK, CIDB,
SSM, KKM dan dokumen-dokumen lain seperti yang disyaratkan dalam borang.
4.
Dokumen
atau borang sebutharga hanya boleh dibeli pada waktu pejabat yang ditetapkan di
Jabatan Landskap, Majlis Daerah Sabak Bernam mulai 6 Julai 2015 hingga 10
Julai 2015.
5. Dokumen atau borang tawaran
sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul
surat dan ditulis nombor sebutharga disebelah kiri sampul surat tesebut dan
dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga di pejabat Tuan Yang Dipertua Majlis Daerah
Sabak Bernam sebelum jam 12.00 tengahari pada 13 Julai 2015 (Isnin).
6.
Majlis
Daerah Sabak Bernam tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau
mana-mana tawaran sebutharga. Pihak kontraktor yang tidak menerima sebarang
jawapan selepas 90 hari dari tarikh tutup iklan adalah dianggap tidak berjaya.
Yang
Dipertua,
Majlis
Daerah Sabak Bernam.
“SISTEM
PENGURUSAN KUALITI MS ISO 9001 : 2008”
‘BERDAYA,
BERBAKTI, BERKUALITI’
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
B02 IBS: SISTEM KERANGKA KELULI
DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|