Cetak
SHL 103/2015

CADANGAN KERJA-KERJA MENGGANTI, MEMASANG &MEMBERSIH ALATAN PERMAINAN KANAK-KANAK DI JALAN MERANTI 8A/3 SEKSYEN 3 BATANG KALI FASA 5,JALAN MERANTI 3A/4 SEKSYEN 3 BATANG KALI FASA 1, JALAN KERUING 1D DAN JALAN KERUING 4C/3, TAMAN KERUING RASA, KAWASAN LAPANG TAMAN SERI CAHAYA, TAMAN PERMAINAN JALAN BUKIT KERAJAAN, KUALA KUBU BHARU DAN KAWASAN LAPANG KAMPUNG SERI SERENDAH, SERENDAH DAN KAWASAN LAPANG JALAN KENARI 12E DAN JALAN KENARI 25C/3 LEMBAH BERINGIN UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Mohd Noor Effendi bin Mohd Tahir
E-mel effendi@mdhs.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga SHL 103/2015
Tarikh Iklan 3 Sep 2015 - 10 Sep 2015
Tarikh Jual 3 Sep 2015 - 10 Sep 2015
Tarikh Tutup 10 Sep 2015
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Landskap, Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor bertaraf Bumiputera sahaja yang berdaftar dengan CIDB dan berdaftar dengan Majlis Daerah Hulu Selangor dalam bidang/kelas yang berkaitan dan masih dibenarkan membuka tawaran buat masa ini.


Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil CIDB yang masih sah tempoh dan beralamat daftar di kawasan Daerah Hulu Selangor sahaja.

 

3.         Majlis berhak menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

 

4.         PENTING : Penender adalah dinasihatkan untuk membuat kawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Landskap, MDHS (03-6064 1331 ext 121) bagi mendapatkan maklumat lanjut. Sebarang kecuaian harga yangdisebabkan kurang pengetahuan keadaan tapak adalah tiadak akan dilayan.

 

5.         PENTING : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat  berikut yang merupakan Syarat Utama, dan sekiranya gagal dipenuhi ia akan menyebabkan tawaran ini ditolak sama sekali. Maklumat berikut adalah :

 

A) BAHAGIAN 2

B) BAHAGIAN 4

C) RESIT PEMBELIAN YANG ASAL

D)SALINAN KAD PENGENALAN

E) LAMPIRAN F

F) PENYATA KEWANGAN

G) SALINAN PERAKUAN GST

H) SALINAN SIJIL CIDB

 

6.         Dokumen tawaran yang telah lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk kerja dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Jabatan  Landskap, Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu sebelum JAM 12.00 TENGAH HARI PADA 8 SEPTEMBER 2015 (ISNIN).

 

7.         Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima dalam tempoh 60 hari dari tarikh tutup sebutharga, maka tawaran dianggap tidak berjaya.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis