SEBUTHARGA PEROLEHAN DAN KERJA-KERJA PEMBEKALAN TONER PENCETAK UNTUK KEGUNAAN PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Muhamad Naim Bin Osman |
E-mel | naim@selangor.gov.my |
No. Tel | 010-4003098 |
Jabatan | BAHAGIAN PENGURUSAN MAKLUMAT |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Bahagian Pengurusan Maklumat |
---|---|
No. Sebut Harga | DS/SUK/ICT/13-2015 |
Tarikh Iklan | 7 Sep 2015 - 17 Sep 2015 |
Tarikh Jual | 7 Sep 2015 - 17 Sep 2015 |
Tarikh Tutup | 17 Sep 2015 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor, Bahagian Khidmat Pengurusan, Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40000 Shah Alam, Selangor |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 20.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Tawaran adalah dipelawa daripada penyebut harga yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia, berdaftar sebagai Kontraktor Negeri Selangor (UPEN) dan serta berpengalaman dalam kerja - kerja berkaitan seperti berikut :-
No. Sebut Harga : DS/SUK/ICT/13-2015
Butir-Butir Kenyataan Tawaran Sebut Harga : SEBUTHARGA PEROLEHAN DAN KERJA-KERJA PEMBEKALAN TONER PENCETAK UNTUK KEGUNAAN PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN (SUK) NEGERI SELANGOR
Kelayakan Penyebut Harga : 210101
Harga : RM20.00
2. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada penyebut harga/wakil yang sah sahaja. Penyebut harga hendaklah membawa surat pendaftaran asal, serta salinan surat pendaftaran untuk rujukan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor. Dokumen tawaran yang berharga RM20.00 bagi satu (1) set boleh diperoleh melalui http://tender.selangor.gov.my atau di bahagian seperti yang tertera di bawah mulai 7 September 2015 hingga 17 September 2015. Bagi pembelian terus dari Bahagian Teknologi Maklumat (BTM), bayaran hendaklah dibuat melalui wang pos/cek/bank draf atas nama “Bendahari Negeri Selangor” :
Bahagian Teknologi Maklumat (BTM), Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor,
Tingkat 2, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40503 Shah Alam, Selangor.
3. Penyerahan dokumen sebutharga yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang berlakri yang bertanda dengan Kod Sebut Harga bagi tawaran kerja yang berkenaan. Sampul surat tersebut hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga atau sekiranya melalui pos hendaklah dialamatkan kepada :
Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor, Bahagian Khidmat Pengurusan
Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40503 Shah Alam, Selangor.
Tarikh tutup : 17 September 2015, jam 12.00 tengahari
Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor tidak semestinya menerima tawaran yang terendah atau mana - mana tawaran.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |