Cetak
DS/SUK/ICT/13-2015

SEBUTHARGA PEROLEHAN DAN KERJA-KERJA PEMBEKALAN TONER PENCETAK UNTUK KEGUNAAN PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Muhamad Naim Bin Osman
E-mel naim@selangor.gov.my
No. Tel 010-4003098
Jabatan BAHAGIAN PENGURUSAN MAKLUMAT
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Bahagian Pengurusan Maklumat
No. Sebut Harga DS/SUK/ICT/13-2015
Tarikh Iklan 7 Sep 2015 - 17 Sep 2015
Tarikh Jual 7 Sep 2015 - 17 Sep 2015
Tarikh Tutup 17 Sep 2015
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor,
Bahagian Khidmat Pengurusan,
Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,
40000 Shah Alam, Selangor
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 20.00

Syarat Sebut Harga

1. Tawaran adalah dipelawa daripada penyebut harga yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia, berdaftar sebagai Kontraktor Negeri Selangor (UPEN) dan serta berpengalaman dalam kerja - kerja berkaitan seperti berikut :-

No. Sebut Harga : DS/SUK/ICT/13-2015

Butir-Butir Kenyataan Tawaran Sebut Harga : SEBUTHARGA PEROLEHAN DAN KERJA-KERJA PEMBEKALAN TONER PENCETAK UNTUK KEGUNAAN PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN (SUK) NEGERI SELANGOR

Kelayakan Penyebut Harga : 210101

Harga : RM20.00

    

2. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada penyebut harga/wakil yang sah sahaja. Penyebut harga hendaklah membawa surat pendaftaran asal, serta salinan surat pendaftaran untuk rujukan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor. Dokumen tawaran yang berharga RM20.00 bagi satu (1) set boleh diperoleh melalui http://tender.selangor.gov.my atau di bahagian seperti yang tertera di bawah mulai 7 September 2015 hingga 17 September 2015. Bagi pembelian terus dari Bahagian Teknologi Maklumat (BTM), bayaran hendaklah dibuat melalui wang pos/cek/bank draf atas nama “Bendahari Negeri Selangor” :

Bahagian Teknologi Maklumat (BTM), Pejabat  Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor,

Tingkat 2, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40503 Shah Alam, Selangor.

3. Penyerahan dokumen sebutharga yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang berlakri yang bertanda dengan Kod Sebut Harga bagi tawaran kerja yang berkenaan. Sampul surat tersebut hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga atau sekiranya melalui pos hendaklah dialamatkan kepada :

Pejabat  Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor, Bahagian Khidmat Pengurusan

Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40503 Shah Alam, Selangor.

Tarikh tutup : 17 September 2015, jam 12.00 tengahari


Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor tidak semestinya menerima tawaran yang terendah atau mana - mana tawaran. 

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian