Cetak
DS/SUK/ICT/16-2015

SEBUTHARGA MEMPERBAHARUI LESEN SISTEM PEMANTAUAN RANGKAIAN ‘NETWORK MONITORING SYSTEM (ORION SOLARWINDS)’ BAGI KEGUNAAN DI PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN DAN SEMBILAN (9) PEJABAT TANAH DAN DAERAH NEGERI SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Muhammad Firdaus Bin Zulkifli
E-mel m.firdaus@selangor.gov.my
No. Tel 0355447567
Jabatan Bahaigian Pengurusan Maklumat
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Bahagian Pengurusan Maklumat
No. Sebut Harga DS/SUK/ICT/16-2015
Tarikh Iklan 22 Dec 2015 - 5 Jan 2016
Tarikh Jual 22 Dec 2015 - 5 Jan 2016
Tarikh Tutup 5 Jan 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor, Bahagian Khidmat Pengurusan,
Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,
40000 Shah Alam, Selangor
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripada penyebut harga yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia, berdaftar sebagai Kontraktor Negeri Selangor (UPEN) dan serta berpengalaman dalam kerja - kerja berkaitan seperti berikut :-

 

Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada penyebut harga/wakil yang sah sahaja. Penyebut harga hendaklah membawa surat pendaftaran asal, serta salinan surat pendaftaran untuk rujukan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor. Dokumen tawaran yang berharga RM30.00 bagi satu (1) set boleh diperoleh melalui http://tender.selangor.gov.my atau di bahagian seperti yang tertera di bawah mulai  22 Disember 2015 hingga 5 Januari 2016. Bagi pembelian terus dari Bahagian BTM, bayaran hendaklah dibuat melalui wang pos/cek/bank draf atas nama “Bendahari Negeri Selangor :

 

Bahagian Teknologi Maklumat (BTM)

Pejabat  Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor

Tingkat 2, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah

40503 Shah Alam, Selangor.

 

Penyerahan dokumen Sebut harga yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang berlakri yang bertanda dengan Kod Sebut harga bagi tawaran kerja yang berkenaan. Sampul surat tersebut hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebut harga atau sekiranya melalui pos hendaklah di alamatkan kepada :

 

Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor,

Bahagian Khidmat Pengurusan, 

Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,

40000 Shah Alam, Selangor.

 

Tarikh tutup : 5 Januari 2016 jam 12.00 tengahari.

 

Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor tidak semestinya menerima tawaran yang terendah atau mana - mana tawaran.


Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
210104 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE/SYSTEM DEVELOPMENT/CUSTOMIZATION AND MAINTENANCE INCLUDING DATA ENTRY, DATA PROCESSING

DAN


210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC

ATAU


210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE

ATAU


210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE

ATAU


210105 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > TELECOMMUNICATION/NETWORKING-SUPPLY PRODUCT, INFRASTRUCTURE, SERVICES INCLUDING MAINTENANCE (LAN/WAN/INTERNET/WIRE

ATAU

210106 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > DATA MANAGEMENT PROVIDE SERVICES INCLUDING DISASTER

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
Pemisah 210.68 kB application/pdf Muat Turun
Muka Hadapan 59.01 kB application/pdf Muat Turun
Lampiran Q 341.30 kB application/pdf Muat Turun
Notis Sebutharga 396.05 kB application/pdf Muat Turun
Lampiran 1 (Keterangan Projek) 199.31 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian