Cetak
PP. SPG 7 /2016

CADANGAN KERJA-KERJA MEMBINA DAN MENYIAPKAN 5 UNIT SETOR MYGAP BERSAIZ 10' X 10' DI TKPM SG. BLANKAN, PEJABAT PERTANIAN DAERAH SEPANG, SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama RAFIZAH BINTI UMAR
E-mel iwan_ieza@yahoo.com
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pertanian Selangor
No. Sebut Harga PP. SPG 7 /2016
Tarikh Iklan 7 Mar 2016 - 18 Mar 2016
Tarikh Jual 10 Mar 2016 - 18 Mar 2016
Tarikh Tutup 18 Mar 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT PPERTANIAN DAERAH SEPANG,TINGKAT 1, BANGUNAN TUN AZIZ, 43900 SEPANG, SELANGOR DARUL EHSAN.
Tarikh & Masa Taklimat 9 Mar 2016 09:30
Alamat Taklimat PEJABAT PPERTANIAN DAERAH SEPANG,TINGKAT 1, BANGUNAN TUN AZIZ, 43900 SEPANG, SELANGOR DARUL EHSAN.

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    SEPANG SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

 SYARAT-SYARAT AM :

1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor hendaklah terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman web http://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tender. Kontraktor dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti telah berdaftar dan membeli borang secara on-line semasa membuat urusan pengambilan dokumen.

2. Dokumen tawaran boleh diperolehi di Pejabat Pertanian Daerah  Sepang, Selangor mulai 10 Mac 2016. Borang yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 18 Mac 2016.
 
4. Sebarang pertanyaan boleh terus menghubungi di talian 03-31814773  En. Fadzli bin Mohamad Yaacob Pegawai Pertanian Daerah Sepang.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Pejabat Pertanian Daerah Sepang Pejabat TKPM Hulu Chuchuh 9 Mar 2016 09:30

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian