Cadangan Perkhidmatan Kerja-kerja Kutipan dan Pembuangan Sisa Pepejal di Zon SB2 (Kawasan Sungai Besar) ke Tapak Pelupusan Sanitari Majlis Daerah Sabak Bernam
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Mimi Azrina Binti Musolli |
E-mel | mimi_azrina@mdsb.gov.my |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender | Majlis Daerah Sabak Bernam |
---|---|
No. Tender | T 2/2016 MDSB BPKS/30/2016 |
Tarikh Iklan | 13 May 2016 - 2 Jun 2016 |
Tarikh Jual | 17 May 2016 - 2 Jun 2016 |
Tarikh Tutup | 2 Jun 2016 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Pejabat Yang Dipertua, Majlis Daerah Sabak Bernam, 45300 Sungai Besar, Selangor Darul Ehsan |
Tarikh & Masa Taklimat | 17 May 2016 08:30 |
Alamat Taklimat |
Dewan Seri Bernam, Sungai Besar Selangor Darul Ehsan
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 212.00 |
Syarat Tender
2. Dokumen
Tender boleh didapati pada waktu pejabat di Jabatan Perkhidmatan Kesihatan
Persekitaran Majlis Daerah Sabak Bernam mulai 13 Mei 2016 hingga 2 Jun 2016 . KEHADIRAN TAKLIMAT adalah DIWAJIBKAN
dan Dokumen Tender dijual selepas taklimat.
Waktu
jualan borang : Isnin -
Khamis - 8.30 pagi hingga 12.30 petang
-
2.00 petang hingga 3.30 petang
: Jumaat - 8.30 pagi hingga 12.00 tengahari
-
2.45 petang hingga 3.15 petang
3. Hanya
seorang sahaja (pemegang lesen atau wakil yang diberi kuasa secara bersurat
sahaja) dibenarkan menjalankan urusan pembelian Dokumen Tender dan Petender
dikehendaki membawa bersama sijil-sijil asal dan menyerahkan satu salinan
photostat bagi setiap sijil berikut semasa membeli Dokumen Tender :
3.1 Sijil
Pendaftaran Asal Kementerian Kewangan ;
3.2 Sijil Pendaftara
Asal kementerian Kewangan Pengiktirafan Bumiputera ;
3.3 Berdaftar
dengan Kerajaan Negeri Selangor di bawah Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) & MDSB bagi tahun semasa ;
3.4 Cop Syarikat (semasa pembelian dokumen) ;
dan
3.5 Sijil SSM
4. Dokumen
Tender yang telah lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri
dan di masukkan ke dalam Peti Tender yang disediakan sebelum atau pada 2 Jun
2016 jam 12.00 tengahari di Pejabat Yang Dipertua, Majlis Daerah Sabak Bernam,
45300 Sungai Besar, Selangor Darul Ehsan. Sila catatkan nombor rujukan pada
sampul surat di penjuru atas sebelah kiri .
5. Majlis
Daerah Sabak Bernam tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sekalipun.
Pihak kontraktor yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 90 hari dari tarikh tutup iklan adalah dianggap tidak berjaya.
YANG DIPERTUA
MAJLIS DAERAH SABAK
BERNAM
“ SISTEM PENGURUSAN KUALITI MS ISO 9001 : 2008 ”
MAJLIS DAERAH SABAK BERNAM
‘BERDAYA, BERBAKTI, BERKUALITI’
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|