Cetak
T 3/2016 MDSB BPKS/31/2016

Cadangan Perkhidmatan Kerja-kerja Kutipan dan Pembuangan Sisa Pepejal di Zon SB3 dan Zon SB4 (Kawasan Sabak / BNO / SAT / PB / Sungai Lang / Air Manis) ke Tapak Pelupusan Sanitari Majlis Daerah Sabak Bernam

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Mimi Azrina Binti Musolli
E-mel mimi_azrina@mdsb.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Daerah Sabak Bernam
No. Tender T 3/2016 MDSB BPKS/31/2016
Tarikh Iklan 13 May 2016 - 2 Jun 2016
Tarikh Jual 17 May 2016 - 2 Jun 2016
Tarikh Tutup 2 Jun 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Pejabat Yang Dipertua, Majlis Daerah Sabak Bernam, 45300 Sungai Besar, Selangor Darul Ehsan
Tarikh & Masa Taklimat 17 May 2016 08:30
Alamat Taklimat Dewan Seri Bernam, Sungai Besar Selangor Darul Ehsan

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 212.00

Syarat Tender

 

2.         Dokumen Tender boleh didapati pada waktu pejabat di Jabatan Perkhidmatan Kesihatan Persekitaran Majlis Daerah Sabak Bernam mulai 13 Mei 2016 hingga 2 Jun 2016 . KEHADIRAN TAKLIMAT adalah DIWAJIBKAN dan Dokumen Tender dijual selepas taklimat.

 

Waktu  jualan borang      : Isnin -  Khamis      -    8.30 pagi hingga 12.30 petang

-       2.00 petang  hingga 3.30 petang

                                         : Jumaat                 -     8.30 pagi hingga 12.00 tengahari

-       2.45 petang hingga 3.15 petang

 

3.         Hanya seorang sahaja (pemegang lesen atau wakil yang diberi kuasa secara bersurat sahaja) dibenarkan menjalankan urusan pembelian Dokumen Tender dan Petender dikehendaki membawa bersama sijil-sijil asal dan menyerahkan satu salinan photostat bagi setiap sijil berikut semasa membeli Dokumen Tender :

 

3.1       Sijil Pendaftaran Asal Kementerian Kewangan ;

3.2       Sijil Pendaftara Asal kementerian Kewangan Pengiktirafan Bumiputera ;

3.3       Berdaftar dengan Kerajaan Negeri Selangor di bawah Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN)   & MDSB bagi tahun semasa ;

3.4       Cop Syarikat (semasa pembelian dokumen) ; dan

3.5       Sijil SSM

 

4.         Dokumen Tender yang telah lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan di masukkan ke dalam Peti Tender yang disediakan sebelum atau pada 2 Jun 2016 jam 12.00 tengahari di Pejabat Yang Dipertua, Majlis Daerah Sabak Bernam, 45300 Sungai Besar, Selangor Darul Ehsan. Sila catatkan nombor rujukan pada sampul surat di penjuru atas sebelah kiri .  

 

5.         Majlis Daerah Sabak Bernam tidak terikat untuk menerima tawaran  terendah atau mana-mana tawaran sekalipun. Pihak kontraktor yang tidak menerima sebarang jawapan selepas  90 hari dari tarikh tutup  iklan adalah dianggap tidak  berjaya.

 

YANG DIPERTUA

MAJLIS DAERAH SABAK BERNAM

 

 

“ SISTEM PENGURUSAN KUALITI MS ISO 9001 :  2008 ”

MAJLIS DAERAH SABAK BERNAM

‘BERDAYA, BERBAKTI, BERKUALITI’

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis