Cetak
PDHS (PEMB) 11/2016

MEMBAIKPULIH TEBING DAN KERJA-KERJA BERKAITAN DI KG. DAMAI SUNGAI TENGI MUKIM HULU BERNAM

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali
E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my
No. Tel 0360641026
Jabatan pdths
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS (PEMB) 11/2016
Tarikh Iklan 6 Jun 2016 - 13 Jun 2016
Tarikh Jual 6 Jun 2016 - 13 Jun 2016
Tarikh Tutup 13 Jun 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor daerah Hulu Selangor yang berdaftar dengan CIDB MALAYSIA, PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (Sijil Taraf Bumiputera) dan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) 

1.   Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:

Isnin – Khamis                                              Jumaat

8.30 pagi hingga 1.00 petang                       8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari

2.15 petang hingga 3.30 petang                  3.00 petang hingga 3.30 petang

 

Mulai 06/06/2016 (ISNIN) sehingga 13/06/2016 (ISNIN) di Bahagian Pembangunan, Pejabat  Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.

 

2.   Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00.  Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah  Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.

 

3.   Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuat di Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut harga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Pendaftaran dari CIDB Malaysia dengan kelayakan bagi setiap Sebut Harga, Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dan Sijil Akuan Pendaftaran/Bumiputera Pusat Khidmat Kontraktor dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.

 

4.  Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Pembangunan sebelum 12.00 tengah hari pada 13/06/2016 (ISNIN).  Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan.  Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.

 

 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian