Cetak
DS/SUK/ICT/12-2016

SEBUTHARGA PEMBAHARUAN 2500 UNIT LESEN PERISIAN ANTIVIRUS KASPERKSY DAN TERMASUK PENYELENGGARAAN (PEMBAIKAN & PENCEGAHAN) BAGI PERISIAN DAN SEPULUH (10) UNIT SERVER ANTIVIRUS KASPERSKY BAGI TEMPOH SATU (1) TAHUN UNTUK KEGUNAAN PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR DAN SEMBILAN (9) PEJABAT DAERAH DAN TANAH SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Harun Shah Bin Ahmad Ali
E-mel harunshah@selangor.gov.my
No. Tel 011 1006 4183
Jabatan BAHAGIAN PENGURUSAN MAKLUMAT PEJABAT SUK SELANGOR
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Bahagian Pengurusan Maklumat
No. Sebut Harga DS/SUK/ICT/12-2016
Tarikh Iklan 14 Jun 2016 - 24 Jun 2016
Tarikh Jual 16 Jun 2016 - 24 Jun 2016
Tarikh Tutup 24 Jun 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR, BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN, TINGKAT 18, BANGUNAN SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH, 40000 SHAH ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN.
Tarikh & Masa Taklimat 16 Jun 2016 10:00
Alamat Taklimat PERBENDAHARAAN NEGERI SELANGOR, TINGKAT 9, BILIK MESYUARAT MAWAR, BANGUNAN SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH, 40000 SHAH ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN.

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

1.            Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada penyebut harga/wakil yang sah sahaja. Penyebut harga hendaklah membawa surat pendaftaran asal, serta salinan surat pendaftaran untuk rujukan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor. Dokumen tawaran yang berharga RM30.00 bagi satu (1) set boleh diperoleh/dilihat melalui http://tender.selangor.gov.my mulai 14 JUN 2016 hingga 24 JUN 2016 dan hanya boleh dibeli setelah menghadirkan diri pada sesi taklimat iaitu pada :

 

Tarikh             :16 Jun 2016 (Khamis)

Masa               :10 pagi

Tempat           : Perbendaharaan Negeri Selangor, Tingkat 9, Bilik Mesyuarat Mawar, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz 

                          Shah, 40000 Shah Alam Selangor Darul Ehsan.

 

2.            Penyerahan dokumen sebutharga yang telah lengkap diisi berupa satu (1) set dokumen asal dan satu (1) cakera padat mengandungi softcopy hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang berlakri yang bertanda dengan Kod Sebutharga bagi tawaran kerja yang berkenaan. Sampul surat tersebut hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga atau sekiranya melalui pos hendaklah dialamatkan kepada :

 

Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor,

Bahagian Khidmat Pengurusan,

Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,

40000 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan

           

            Tarikh tutup : 24 Jun 2016 jam 12.00 tengahari.

 

3.            Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor tidak semestinya menerima tawaran yang terendah atau mana - mana tawaran. 

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC
DAN
210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE
DAN
210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE
DAN
210107 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > ICT SECURITY AND FIREWALL, ENCRYPTION, PKI, ANTI VIRUS

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
1- NOTIS SEBUTHARGA 858.29 kB application/pdf Muat Turun
2- LAMPIRAN Q 1.08 MB application/pdf Muat Turun
3- KETERANGAN PROJEK 96.18 kB application/pdf Muat Turun
4 - PEMATUHAN TEKNIKAL 484.86 kB application/pdf Muat Turun
5 - JADUAL 2,3 & 4 67.90 kB application/pdf Muat Turun
6- MUKA HADAPAN 56.07 kB application/pdf Muat Turun
7- SEPARATOR 175.82 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian