Cetak
SEBUT HARGA MAIS BIL. SH4/2016

PERKHIDMATAN KERJA-KERJA PEMBERSIHAN BULANAN KAWASAN PEJABAT DAN PERSEKITARAN DI RUMAH PERLINDUNGAN MUALLAF BAITUL SALAM DI LOT 3657, JALAN TANJUNG BIDARA 30/131, SEKSYEN 30, SHAH ALAM

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Siti Jalilah bt. Mohd Tubin
E-mel jalilah@mais.gov.my
No. Tel 0355143766
Jabatan BAHAGIAN PENTADBIRAN
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Agama Islam Selangor
No. Sebut Harga SEBUT HARGA MAIS BIL. SH4/2016
Tarikh Iklan 24 Jun 2016 - 18 Jul 2016
Tarikh Jual 30 Jun 2016 - 18 Jul 2016
Tarikh Tutup 18 Jul 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar SETIAUSAHA,
MAJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR,
TINGKAT 9, MENARA UTARA, BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH,
PERSIARAN MASJID, SEKSYEN 5,
40000 SHAH ALAM
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

PERKHIDMATAN KERJA-KERJA PEMBERSIHAN BULANAN KAWASAN PEJABAT DAN PERSEKITARAN DI RUMAH PERLINDUNGAN MUALLAF BAITUL SALAM DI LOT 3657, JALAN TANJUNG BIDARA 30/131, SEKSYEN 30, SHAH ALAM

SH4/2016

  1. Tawaran adalah dipelawa kepada pembekal-pembekal tempatan (keutamaan kepada pembekal Bumiputera Dan Beragama Islam) yang berpengalaman dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di bawah Kod 221001 – Pembersihan Bangunan Dan Pejabat, 221002 – Membersih Kawasan di Baitul Salam, Majlis Agama Islam Selangor.
  2. Sebut harga ini dibuka pada 24 Jun 2016 hingga 18 Julai 2016 pada jam 12 tengahari. Pembelian Dokumen Sebut Harga adalah secara atas talian di laman web Tender Selangor di tender.selangor.gov.my mulai 30 Jun 2016 dan boleh dimuat turun di laman web Tender Selangor setelah pembayaran selesai.
  3. Satu lawatan tapak akan diadakan pada 30 Jun 2016 (Khamis) jam 10.00 pagi bertempat di Pos Pengawal, Rumah Perlindungan Muallaf Baitul Salam beralamat di Lot 3657, Jalan Tanjung Bidara 30/131, Seksyen 30, Shah Alam, Selangor. Pihak penyebut harga diwajibkan untuk menghadiri sesi lawatan tapak yang diadakan dan mengemukakan sesalinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dari Kementerian Kewangan dan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera dari Kementerian Kewangan semasa lawatan tapak diadakan. Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan En. Mohd Khairol bin Mohd Rashid (012-3152532).
  4. Semua dokumen sebut harga hendaklah dimasukkan dalam sampul surat yang berlakri mencatatkan No. Sebut harga dan dimasukkan ke dalam peti sebut harga dialamatkan kepada:

 

SETIAUSAHA,

MAJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR,

TINGKAT 9, MENARA UTARA, BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH,

PERSIARAN MASJID, SEKSYEN 5,

40000 SHAH ALAM

 

 sebelum atau pada 18 Julai 2016 (Isnin) jam 12.00 tengahari. Pihak MAIS tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan  atau kehilangan mana-mana dokumen sebut harga yang dikirimkan melaui pos.

5. MAIS tidak tertakluk untuk menerima mana-mana tawaran terendah atau mana-mana tawaran atau memberikan apa-apa sebab di atas penolakan sesuatu tawaran sebut harga.

6. MAIS berhak untuk membatal atau menunda atau menggantung tawaran di atas secara keseluruhan atau sebahagian sebelum atau selepas tarikh dan masa tutup tawaran tanpa menyatakan sebab atas keputusan tersebut.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Pos Pengawal, Rumah Perlindungan Muallaf Baitul Salam beralamat di Lot 3657, Jalan Tanjung Bidara 30/131, Seksyen 30, Shah Alam, Selangor Rumah Perlindungan Muallaf Baitul Salam beralamat di Lot 3657, Jalan Tanjung Bidara 30/131, Seksyen 30, Shah Alam, Selangor 30 Jun 2016 10:00

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221001 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT
DAN
221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian