Cetak
PPHL. 03/2016

KERJA-KERJA MEMBINA SLAB KONKRIT LALUAN TKPM BATANGSI (2000M), MEMBAIKPULIH / MENAIKTARAF JALAN SLAB SUNGAI, MENAIKTARAF JALAN LADANG, MEMBAIKPULIH / MENAIKTARAF KAWASAN TEBING SUNGAI DAN MEMBAIKPULIH CULVERT YANG RUNTUH.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama RAFIZAH BINTI UMAR
E-mel iwan_ieza@yahoo.com
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pertanian Selangor
No. Sebut Harga PPHL. 03/2016
Tarikh Iklan 11 Jul 2016 - 25 Jul 2016
Tarikh Jual 19 Jul 2016 - 25 Jul 2016
Tarikh Tutup 25 Jul 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT PERTANIAN DAERAH HULU LANGAT, PUSAT PERTANIAN CHERAS, BATU 11, JALAN CHERAS, 43000 KAJANG, SELANGOR.
Tarikh & Masa Taklimat 19 Jul 2016 09:00
Alamat Taklimat PEJABAT PERTANIAN DAERAH HULU LANGAT

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    HULU LANGAT SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

 MAKLUMAT SEBUTHARGA

 1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor-kontraktor yang ingin menyertai sebutharga ini hendaklah berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) dan Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB) dan membawa Sijil Kementerian Kewangan asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Kontraktor terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman web http://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Kontraktor dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pengambilan dokumen.

2. Dokumen tawaran boleh diperolehi di Pejabat Pertanian Daerah Hulu Langat mulai 19 Julai 2016. Borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Pejabat Pertanian Daerah Hulu Langat tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 25 Julai 2016.

 3. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.

4. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai. 

5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi di talian 03-87410465 (En. Hanifah Bin Hasan)

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian