Kerja-Kerja Membekal, Menghantar Dan Memasang Khemah Jenis Marquee Tent Di Tapak Pasar Agro Smart Selangor Di Pejabat Pertanian Daerah Gombak/Petaling, Selangor Darul Ehsan.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | RAFIZAH BINTI UMAR |
E-mel | iwan_ieza@yahoo.com |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Pertanian Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PPG. SEL. 4/2016 |
Tarikh Iklan | 14 Jul 2016 - 22 Jul 2016 |
Tarikh Jual | 15 Jul 2016 - 22 Jul 2016 |
Tarikh Tutup | 22 Jul 2016 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PEJABAT PERTANIAN DAERAH GOMBAK / PETALING PUSAT PERTANIAN GOMBAK KM 9, GOMBAK SETIA, 53100 GOMBAK, SELANGOR DARUL EHSAN. |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
SYARAT-SYARAT AM
1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor hendaklah membawa Sijil Kementerian Kewangan asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Pemborong terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman webhttp://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Pemborong dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pembelian dokumen.
2. Dokumen tawaran boleh diperolehi daripada Pejabat Pertanian Daerah Gombak/Petaling mulai 15 Julai 2016 borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dikemukakan dengan tawaran harga dan tawaran teknikal dalam dua (2) sampul yang berasingan berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Pejabat Pertanian Daerah Gombak/Ptealing tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 22 Julai 2016.
3. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.
4. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.
5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi di talian 03-61896905 (En. Abdul Razak Abdul Rahman).
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |