SEBUT HARGA MEMBEKAL, MENGHANTAR DAN MENGUJI BARANGAN ELEKTRIK SERTA PERALATAN MESIN YANG BERKAITAN BAGI PENERIMA BANTUAN DANA USAHAWAN MIKRO SELANGOR DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PEMB) 26/2016 |
Tarikh Iklan | 21 Jul 2016 - 28 Jul 2016 |
Tarikh Jual | 21 Jul 2016 - 28 Jul 2016 |
Tarikh Tutup | 28 Jul 2016 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN PEMBANGUNAN,PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA, KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA (SYARIKAT BUMIPUTERA) DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR
1.
Dokumen sebut harga
boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30
pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15
petang hingga 3.30 petang 3.00
petang hingga 3.30 petang
Mulai 21/07/2016 (KHAMIS) sehingga 28/07/2016 (KHAMIS) di Bahagian
Pembangunan, Pejabat Daerah Dan Tanah
Hulu Selangor.
2.
Harga bagi satu set dokumen sebut
harga ialah RM 30.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui
Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor
yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem
E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit
pembelian on-line ke Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen
tersebut.
3.
Bagi pembelian secara tunai, pembelian
boleh dibuat di Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen
sebut harga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang
mengemukakan Sijil Suruhanjaya Syarikat
Malaysia (SSM), Sijil Kementerian
Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN
Selangor.
4.
Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi
hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian
Pembangunan sebelum 12.00 tengah hari
pada 28/07/2016 (KHAMIS). Tawaran
yang lewat tidak akan dipertimbangkan.
Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di
talian 03-60641026.
………………………………………
MOHD FAUZI BIN MOHD YATIM
Pegawai Daerah
Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
020301 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN AKSESORI DAN 130101 PERALATAN KEJURUTERAAN DAN MESIN PENGELUARAN > MESIN, KELENGKAPAN BENGKEL DAN MESIN PENGELUARAN > MESIN DAN KELENGKAPAN BENGKEL |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|