Cetak
PPN.SEL 47/2016

KERJA-KERJA BAGI MEMBINA EMPAT BELAS (14) UNIT STRUKTUR PELINDUNG HUJAN (SPH) BERUKURAN 6 METER X 30 METER

Pegawai Bertanggungjawab
Nama RAFIZAH BINTI UMAR
E-mel iwan_ieza@yahoo.com
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pertanian Selangor
No. Sebut Harga PPN.SEL 47/2016
Tarikh Iklan 22 Aug 2016 - 2 Sep 2016
Tarikh Jual 29 Aug 2016 - 2 Sep 2016
Tarikh Tutup 5 Sep 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN PERTANIAN NEGERI SELANGOR, TINGKAT 4 BANGUNAN DARUL EHSAN NO 3 JALAN INDAH SEKSYEN 14 40632 SHAH ALAM
Tarikh & Masa Taklimat 26 Aug 2016 09:00
Alamat Taklimat PEJABAT PERTANIAN DAERAH HULU SELANGOR, PUSAT LATIHAN PERTANIAN KALUMPANG, HULU SELANGOR

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

 MAKLUMAT SEBUTHARGA

1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor hendaklah membawa Siji Kementerian Kewangan    asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Pemborong terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman web http://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Pemborong dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pembelian dokumen.

2. Dokumen tawaran boleh diperolehi daripada Jabatan Pertanian Negeri Selangor mulai 29 Ogos  2016. Borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dikemukakan dengan tawaran harga dan tawaran teknikal dalam dua (2) sampul yang berasingan berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Jabatan Pertanian Negeri Selangor tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 2 September 2016.

3. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.

4. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.

5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi di talian 03-55189888 (En. Kamal / En. Fuadi)  

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian