Cetak
JPS/P/SB/P(23)/24/2016(SH)

KERJA-KERJA MEMBINA SEMULA BENTENG DAN TEMBOK KONKRIT DI PANTAI BNO SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN, DAERAH SABAK BERNAM

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Mohd Yusrizal bin Mohd Amiruddin
E-mel yusrizal@waterselangor.gov.my
No. Tel 0332246900
Jabatan JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN DAERAH KUALA SELANGOR
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Sabak Bernam
No. Sebut Harga JPS/P/SB/P(23)/24/2016(SH)
Tarikh Iklan 11 Oct 2016 - 20 Oct 2016
Tarikh Jual 14 Oct 2016 - 20 Oct 2016
Tarikh Tutup 20 Oct 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN, DAERAH SABAK BERNAM, 45300 SUNGAI BESAR, SELANGOR DARUL EHSAN.
Tarikh & Masa Taklimat 14 Oct 2016 09:30
Alamat Taklimat BILIK MESYUARAT PEJABAT MEKANIKAL DAN STOR, JALAN PARIT 1 TIMUR, 45300 SUNGAI BESAR, SELANGOR

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1.Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga kelas G2 bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan CIDB dan mempunyai Sijil Perolehan Kerja Kerajaan(SPKK) bertaraf BUMIPUTRA.

2.Pengesahan syarikat oleh agensi Jabatan Pengairan dan Saliran ,boleh di buat di Ibu Pejabat Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor,Tingkat 5,Blok Podium Selatan,40626 Shah Alam,Selangor Darul Ehsan ATAU di Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Sabak Bernam.

3.Bayaran boleh di buat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my).Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk Sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.

4.Petender DIWAJIBKAN menghantar Dokumen Sebutharga yang lengkap bersama-sama salinan Sijil SSM, SPKK, CIDB, penyata bank, surat akuan pembida dan resit pembelian ASAL dokumen sebutharga. (Dokumen meja tidak dianggap sebagai dokumen sebutharga)

5. Dokumen atau borang tawaran sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Sabak Bernam sebelum jam 12.00 tengahari 20 Oktober 2016

6. Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Sabak Bernam tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga.

7. Petender-petender adalah digalakan untuk membuat lawatan tapak sendiri sebelum memasuki tawaran sebutharga ini.

8. Taklimat akan diadakan mengikut ketentuan seperti berikut. KEHADIRAN TAKLIMAT ADALAH WAJIB. HANYA PEMBORONG YANG TERTERA NAMANYA DALAM SIJIL DIBENARKAN MENGAMBIL BAHAGIAN (SURAT WAKIL TIDAK AKAN DITERIMA).

        tarikh        :    14 September 2016

        masa        :    9.30pg - 10.30pg - pendaftaran

                          :    10.30pg - taklimat

                          :    11.00pg - lawatan tapak

        tempat     :     Bilik Mesyuarat Pejabat Mekanikal Dan Setor, Parit 1 Timur, Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Sabak Bernam

        NOTA        :     Sila bawa cop pemborong, SPKK asal, CIDB asal, SSM asal, alamat email tender online

                        :     Kenderaan jenis pacuan 4 roda diperlukan untuk lawatan tapak

9. PENTING : PEMBORONG HENDAKLAH SENTIASA MENCEGAH PENCEMARAN BERLANDASKAN KEPADA KEHENDAK PERUNDANGAN SERTA LAIN-LAIN KEPERLUAN DAN MEMINIMAKAN IMPAK KE ATAS ALAM SEKITAR

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 BILIK MESYUARAT PEJABAT MEKANIKAL DAN STOR, JALAN PARIT 1 TIMUR, 45300 SUNGAI BESAR, SELANGOR PANTAI BNO 14 Oct 2016 11:00

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
DOC MEJA 12.23 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian