Cetak
(MPSJ.KUB.400-10/2/172 (2016)

KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN TAHUNAN BANGUNAN KOMPLEKS KEMUDAHAN DAN KEMASYARAKATAN (3K) DI PERSIARAN KEWAJIPAN SS13 SELAMA SATU (1) TAHUN BAGI TAHUN 2017 UNTUK MAJLIS PERBANDARAN SUBANG JAYA

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Kamarul Zaidi bin Marzuki
E-mel kamarul.zaidi@mbsj.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Sebut Harga (MPSJ.KUB.400-10/2/172 (2016)
Tarikh Iklan 18 Oct 2016 - 31 Oct 2016
Tarikh Jual 18 Oct 2016 - 31 Oct 2016
Tarikh Tutup 31 Oct 2016
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Dokumen sebut harga yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam peti sebut harga di Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Perbandaran Subang Jaya tidak lewat jam 12.00 tengah hari pada 31 Oktober 2016 (Isnin)
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 32.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaran (SPP) dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menyertai kerja berikut.

Dokumen sebut harga hanya boleh didapati secara atas talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN

ATAU

CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
Dokumen sebut harga 441.72 kB application/pdf Muat Turun
Arahan Kepada Petender 261.85 kB application/pdf Muat Turun
Jadual kadar harga (Summary) 29.24 kB application/pdf Muat Turun
Maklumat Petender CIDB Pindaan 1 367.87 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian