Cetak
JAI.SEL.BKP/01/053/2/1 (17/18)

PERKHIDMATAN PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT DAN MEMBERSIH KAWASAN SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI SEKOLAH RENDAH AGAMA INTEGRASI TENGKU AMPUAN FATIMAH, BATU BELAH, KLANG

Pegawai Bertanggungjawab
Nama NORLINDA BINTI MOHAMED YUSOF
E-mel norlinda@jais.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Agama Islam Selangor
No. Sebut Harga JAI.SEL.BKP/01/053/2/1 (17/18)
Tarikh Iklan 5 Jan 2017 - 11 Jan 2017
Tarikh Jual 5 Jan 2017 - 11 Jan 2017
Tarikh Tutup 11 Jan 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar SEKSYEN PEROLEHAN
JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR
TINGKAT 8
MENARA SELATAN
BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH
40676 SHAH ALAM
SELANGOR
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1) TAWARAN ADALAH DIPELAWA DARIPADA PENYEBUTHARGA-PENYEBUTHARGA BERTARAF BUMIPUTERA YANG
SAH BERDAFTAR DAN MASIH BERKUATKUASA DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA

2.) BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT MELALUI SISTEM PENJUALAN DOKUMEN TENDER DAN

SEBUTHARGA NEGERI SELANGOR ( http://tender.selangor.gov.my).

3) SEMUA DOKUMEN SEBUTHARGA YANG DIMUAT TURUN BAGI TAJUK SEBUTHARGA INI
MESTILAH DICETAK DAN DIISI DENGANLENGKAP SEBELUM DIHANTAR.

 4) DOKUMEN YANG TELAH LENGKAP DIISI HENDAKLAH DIMASUKKAN KE DALAM SAMPUL SURAT DAN DITULISKAN NOMBOR SEBUTHARGA DI

SEBELAH ATAS KIRI SAMPUL SURAT TERSEBUT DAN DIMASUKKAN KE DALAM PETI SEBUTHARGA JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR.

 5) SILA SERTAKAN SALINAN SIJIL KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA DAN RESIT PEMBELIAN BORANG SEBUTHARGA.

6) PIHAK KONTRAKTOR DIANGGAP TELAH MEMBUAT LAWATAN TAPAK DI TEMPAT BERKENAAN SEBELUM MENGEMUKAKAN TAWARAN
    SEBUTHARGA.

  7) JABATAN INI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG KELEWATAN ATAU

KEHILANGAN MANA-MANASEBUTHARGA YANG DIKIRIMKAN MELALUI POS.

8. Untuk sebarang pertanyaan atau permasalahan sila hubungi Seksyen Perolehan, JAIS di talian pejabat 03-55143453/3430

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN

DAN

221001 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian