Cetak
PDKS/KP 400-2/2/2-2(S)

SEBUT HARGA PERKHIDMATAN PENYEWAAN 11 UNIT MESIN PHOTOSTAT BAGI PEJABAT DAERAH/TANAH KUALA SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama MOHD ROHAIZAT BIN ROZALI
E-mel rohaizat@selangor.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Kuala Selangor
No. Sebut Harga PDKS/KP 400-2/2/2-2(S)
Tarikh Iklan 16 Jan 2017 - 23 Jan 2017
Tarikh Jual 16 Jan 2017 - 23 Jan 2017
Tarikh Tutup 23 Jan 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PETI SEBUTHARGA, BAHAGIAN PEMBANGUNAN, ARAS BAWAH, PEJABAT DAERAH/TANAH KUALA SELANGOR, 45000 KUALA SELANGOR
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1. Tawaran adalah dipelawa daripada syarikat Bumiputera yang berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan Kementerian     Kewangan Malaysia (MOF) dalam bidang yang berkaitan. *SEMUA PENYEBUTHARGA ADALAH DIWAJIBKAN BERDAFTAR DI SISTEM PENJUALAN TENDER DAN SEBUTHARGA SEBELUM BOLEH MEMBELI DOKUMEN"

2. Bayaran boleh dibuat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my). Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar. 

3. Jabatan Berhak untuk menolak sebarang tawaran tender yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

4. PENTING : Tender/Sebutharga* yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama sekiranya gagal     dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :

    a. RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAK KOMPUTER

    b. DOKUMEN- DOKUMEN WAJIB YANG PERLU DILENGKAPKAN DAN DIHANTAR

    c. SALINAN SIJIL PENDAFTARAN SYARIKAT  DAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA

    d. SALINAN SIJIL PENDAFTARAN GST SEKIRANYA ADA

5. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat seperti di atas hendaklah dimasukkan ke dalam sampul dituliskan nombor sebutharga di sebelah atas kanan sampul surat dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga Bahagian Pembangunan Masyarakat, Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor.

6. Bahagian Khidmat Pengurusan, Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada terendah atau yang sebaliknya.

7. Sebarang pertanyaan hendaklah dikemukakan ke:

    Urus Setia Sebut Harga

    Bahagian Khidmat Pengurusan,

    Pejabat Daerah/Tanah

    Kuala Selangor,

 

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221502 PERKHIDMATAN > PENYEWAAN DAN PENGURUSAN > MESIN DAN PERALATAN PEJABAT

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian