SEBUTHARGA BAGI MEMBEKALKAN DAN MENGHANTAR BEKALAN ALATULIS KOMPUTER TAHUN 2017 (KATEGORI TONER, CATRIDGE DAN RIBBON UNTUK PENCETAK) BAGI PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | MOHD ROHAIZAT BIN ROZALI |
E-mel | rohaizat@selangor.gov.my |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Kuala Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDKS/KP 400-2/2/14-3(S) |
Tarikh Iklan | 16 Jan 2017 - 23 Jan 2017 |
Tarikh Jual | 16 Jan 2017 - 23 Jan 2017 |
Tarikh Tutup | 23 Jan 2017 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PETI SEBUTHARGA, BAHAGIAN PEMBANGUNAN, ARAS BAWAH, PEJABAT DAERAH/TANAH KUALA SELANGOR, 45000 KUALA SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Tawaran adalah dipelawa daripada syarikat Bumiputera yang berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) dalam bidang yang berkaitan *SEMUA PENYEBUTHARGA ADALAH DIWAJIBKAN BERDAFTAR DI SISTEM PENJUALAN TENDER DAN SEBUTHARGA SEBELUM BOLEH MEMBELI DOKUMEN"
2. Bayaran boleh dibuat secaraon-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my). Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
3. Jabatan Berhak untuk menolak sebarang tawaran tender yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
4. PENTING : Tender/Sebutharga* yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :
a. RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAK KOMPUTER
b. DOKUMEN- DOKUMEN WAJIB YANG PERLU DILENGKAPKAN DAN DIHANTAR
c. SALINAN SIJIL PENDAFTARAN SYARIKAT DAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA
d. SALINAN SIJIL PENDAFTARAN GST SEKIRANYA ADA
5. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat seperti di atas hendaklah dimasukkan ke dalam sampul dituliskan nombor sebutharga di sebelah atas kanan sampul surat dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga Bahagian Pembangunan Masyarakat, Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor.
6. Bahagian Khidmat Pengurusan, Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada terendah atau yang sebaliknya.
7. Sebarang pertanyaan hendaklah dikemukakan ke:
Urus Setia Sebut Harga
Bahagian Khidmat Pengurusan,
Pejabat Daerah/Tanah
Kuala Selangor,
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS) |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |