Cetak
DS/SUK/ICT/01-2017

SEBUTHARGA PERKHIDMATAN SEWAAN PERKAKASAN ICT DAN AKSESORI BAGI PERSIDANGAN DEWAN NEGERI SELANGOR TAHUN 2017 DI PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Harun Shah Bin Ahmad Ali
E-mel harunshah@selangor.gov.my
No. Tel 011 1006 4183
Jabatan BAHAGIAN PENGURUSAN MAKLUMAT PEJABAT SUK SELANGOR
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Bahagian Pengurusan Maklumat
No. Sebut Harga DS/SUK/ICT/01-2017
Tarikh Iklan 6 Feb 2017 - 20 Feb 2017
Tarikh Jual 6 Feb 2017 - 20 Feb 2017
Tarikh Tutup 20 Feb 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor,
Bahagian Khidmat Pengurusan,
Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,
40000 Shah Alam, Selangor
Tarikh & Masa Taklimat 8 Feb 2017 10:00
Alamat Taklimat Dewan Annex Tingkat 1, Pejabat Dewan Negeri Selangor. Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor, 40000 Shah Alam Selangor Darul Ehsan.

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

1.            Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada penyebut harga/wakil yang sah sahaja. Penyebut harga hendaklah membawa surat pendaftaran asal, serta salinan surat pendaftaran untuk rujukan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor. Dokumen tawaran yang berharga RM30.00 bagi satu (1) set boleh diperoleh melalui http://tender.selangor.gov.my mulai 6 FEBRUARI 2017 hingga 20 FEBRUARI 2017 dan hanya boleh dibeli setelah menghadirkan diri pada sesi taklimat dan lawatan tapak iaitu pada :

 

Tarikh             : 8 Februari 2017 (Rabu)

Masa               : 10 Pagi

Tempat           : Dewan Annex Tingkat 1, Pejabat Dewan Negeri Selangor.

 

2.            Penyerahan dokumen sebutharga yang telah lengkap diisi berupa satu (1) set dokumen asal dan satu (1) cakera padat mengandungi softcopy hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang berlakri yang bertanda dengan Kod Sebutharga bagi tawaran kerja yang berkenaan. Sampul surat tersebut hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga atau sekiranya melalui pos hendaklah dialamatkan kepada :

 

Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor,

Bahagian Khidmat Pengurusan,

Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,

40000 Shah Alam, Selangor

           

            Tarikh tutup : 20 Februari 2017, jam 12.00 tengahari.

 

3.            Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor tidak semestinya menerima tawaran yang terendah atau mana - mana tawaran. 

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Dewan Annex Tingkat 1, Pejabat Dewan Negeri Selangor. Dewan Annex Tingkat 1, Pejabat Dewan Negeri Selangor. 8 Feb 2017 10:00

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC
DAN
210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE
DAN
210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE
DAN
210105 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > TELECOMMUNICATION/NETWORKING-SUPPLY PRODUCT, INFRASTRUCTURE, SERVICES INCLUDING MAINTENANCE (LAN/WAN/INTERNET/WIRE
DAN
210109 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE AND SOFTWARE LEASING / RENTING

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
1 -Notis Sebut Harga 731.00 kB application/pdf Muat Turun
2-Lampiran Q dan Syarat Am 250.14 kB application/pdf Muat Turun
3-Lampiran 1-Keterangan Projek 111.54 kB application/pdf Muat Turun
4- Jadual Penentuan Teknikal dan kerja 474.37 kB application/pdf Muat Turun
5-Jadual Senarai Pelanggan dan jadual tawaran harga 75.33 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian