SEBUTHARGA PERKHIDMATAN SEWAAN PERKAKASAN ICT DAN AKSESORI BAGI PERSIDANGAN DEWAN NEGERI SELANGOR TAHUN 2017 DI PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Harun Shah Bin Ahmad Ali |
E-mel | harunshah@selangor.gov.my |
No. Tel | 011 1006 4183 |
Jabatan | BAHAGIAN PENGURUSAN MAKLUMAT PEJABAT SUK SELANGOR |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Bahagian Pengurusan Maklumat |
---|---|
No. Sebut Harga | DS/SUK/ICT/01-2017 |
Tarikh Iklan | 6 Feb 2017 - 20 Feb 2017 |
Tarikh Jual | 6 Feb 2017 - 20 Feb 2017 |
Tarikh Tutup | 20 Feb 2017 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor, Bahagian Khidmat Pengurusan, Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40000 Shah Alam, Selangor |
Tarikh & Masa Taklimat | 8 Feb 2017 10:00 |
Alamat Taklimat |
Dewan Annex Tingkat 1, Pejabat Dewan Negeri Selangor. Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor, 40000 Shah Alam Selangor Darul Ehsan.
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada penyebut harga/wakil yang sah sahaja. Penyebut harga hendaklah membawa surat pendaftaran asal, serta salinan surat pendaftaran untuk rujukan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor. Dokumen tawaran yang berharga RM30.00 bagi satu (1) set boleh diperoleh melalui http://tender.selangor.gov.my mulai 6 FEBRUARI 2017 hingga 20 FEBRUARI 2017 dan hanya boleh dibeli setelah menghadirkan diri pada sesi taklimat dan lawatan tapak iaitu pada :
Tarikh : 8 Februari 2017 (Rabu)
Masa : 10 Pagi
Tempat : Dewan Annex Tingkat 1, Pejabat Dewan Negeri Selangor.
2. Penyerahan dokumen sebutharga yang telah lengkap diisi berupa satu (1) set dokumen asal dan satu (1) cakera padat mengandungi softcopy hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang berlakri yang bertanda dengan Kod Sebutharga bagi tawaran kerja yang berkenaan. Sampul surat tersebut hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga atau sekiranya melalui pos hendaklah dialamatkan kepada :
Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor,
Bahagian Khidmat Pengurusan,
Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,
40000 Shah Alam, Selangor
Tarikh tutup : 20 Februari 2017, jam 12.00 tengahari.
3. Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor tidak semestinya menerima tawaran yang terendah atau mana - mana tawaran.
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | Dewan Annex Tingkat 1, Pejabat Dewan Negeri Selangor. | Dewan Annex Tingkat 1, Pejabat Dewan Negeri Selangor. | 8 Feb 2017 10:00 |
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC DAN 210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE DAN 210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE DAN 210105 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > TELECOMMUNICATION/NETWORKING-SUPPLY PRODUCT, INFRASTRUCTURE, SERVICES INCLUDING MAINTENANCE (LAN/WAN/INTERNET/WIRE DAN 210109 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE AND SOFTWARE LEASING / RENTING |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
1 -Notis Sebut Harga | 731.00 kB | application/pdf | Muat Turun |
2-Lampiran Q dan Syarat Am | 250.14 kB | application/pdf | Muat Turun |
3-Lampiran 1-Keterangan Projek | 111.54 kB | application/pdf | Muat Turun |
4- Jadual Penentuan Teknikal dan kerja | 474.37 kB | application/pdf | Muat Turun |
5-Jadual Senarai Pelanggan dan jadual tawaran harga | 75.33 kB | application/pdf | Muat Turun |
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |