Cetak
PDTK/PF/NEGERI/MARRIS/NO.6/2017

KERJA-KERJA MEMBAIKI KEROSAKAN JALAN DAN MENURAP SEMULA JALAN KUNCI AIR KG. KAPAR, KLANG

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Raja Safiahtulrehan binti Raja Badrul Azam
E-mel safiahtul@selangor.gov.my
No. Tel 03-33711963
Jabatan PEMBANGUNAN
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Klang
No. Sebut Harga PDTK/PF/NEGERI/MARRIS/NO.6/2017
Tarikh Iklan 8 Feb 2017 - 17 Feb 2017
Tarikh Jual 8 Feb 2017 - 17 Feb 2017
Tarikh Tutup 17 Feb 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PETI SEBUTHARGA, ARAS 1, BAHAGIAN PEMBANGUNAN, PEJABAT DAERAH / TANAH KLANG
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    KLANG SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1. Semua Kontraktor Bumiputera yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK)/ Satu Pendaftaran Kontraktor (SSPK) Gred G1 beralamat di DAERAH KLANG adalah dijemput untuk  mengemukakan  Sebutharga bagi Pelaksanaan Infrastruktur seperti di atas.

2. Kontraktor yang layak hendaklah mematuhi syarat-syarat seperti berikut :

(i) Kontraktor mestilah Bumiputra Kelas F yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK)

(ii) kontraktor mestilah memastikan lesen  masih lagi berkuatkuasa sepanjang perolehan tawaran diproses.

(iii) Kontraktor mestilah mempunyai Gred  dan Kategori mengikut Sistem Satu Pendaftaran Kontraktor (SSPK) yang berkaitan.

(iv) Kontraktor yang berdaftar GST dengan Jabatan Kastam Diraja Malaysia (JKDM) perlu mengisytiharkan status pendaftaran dan mengemukakan nombor pendaftaran GST.

3. Kontraktor dikehendaki memastikan semua dokumen berikut masih berkuatkuasa sekurang-kurangnya 3 bulan dari tempoh pembelian borang sebut harga:

i) Sijil asal Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang dikeluarkan oleh LembagaPembangunan

ii) Cop Pemborong/Kontraktor                                                            

iii) Wajib kemukakan tiga (3) bulan salinan penyata kewangan terkini semasa kemukakan sebutharga – Mei, Jun dan Julai 2016

iv) Wajib mengemukakan resit pembelian dokumen sebut harga dan profail syarikat

4.Borang/Dokumen Sebut Harga boleh dibeli dengan harga RM10.00 dengan  menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my). Semua dokumen  sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan  diisi dengan lengkap sebelum dihantar.

5. Borang/Dokumen Sebut Harga tidak boleh dibeli pada tarikh tutup.

6. Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran boleh dibuat secara on line melalui sistem e-tender/sebutharga berkenaan.

7. Naskah tawaran boleh dirujuk terlebih dahulu sebelum membuat pembelian di website yang sama di bahagian modul dokumen meja dan Naskah Meja Tawaran di kaunter Bahagian Pembangunan Pejabat Daerah / Tanah Klang

8. Sila kembalikan Borang Sebut Harga yangtelah diisi dengan lengkap ke dalam  sampul serta ditulis nombor rujukan tender ke dalam Peti Sebut Harga yang telah disediakan  di kaunter Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah dan Tanah Klang dan;

9. Borang Sebut Harga yang lewat dikembalikan TIDAK akan  dipertimbangkan untuk menyertai  Sebut  Harga ini.

10. Kontraktor-kontraktor yang telah berjaya mendapat Kerja Sebutharga pada tahun 2016, dipohon supaya tidak menyertai tawaran sebutharga bagi memberi peluang kepada kontraktor-kontraktor yang masih belum mendapat sebarang kerja projek pada tahun 2016.

 11.   Kegagalan tuan mematuhi syarat-syarat berkenaan menyebabkan dokumen tawaran tidak akan dikeluarkan atau penyertaan tuan dalam tawaran berkaitan akan dibatalkan.

  *Catatan Segala pembelian / perolehan dokumen sebutharga yang tidak sah / tidak melalui  sistem,tindakan sewajarnya boleh dikenakan ke atas lesen pendaftaran tuan

 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN

DAN

CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
PDTK/PF/NEGERI/MARRIS/NO.6/2017 (CONTOH) 747.90 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian