Membekal Tenaga Kerja, Peralatan Dan Bahan Untuk Kerja, Peralatan Dan Bahan Untuk Kerja-Kerja Pembinaan 5 Buah Rumah Semaian Pelindung Hujan Di Kampung Parit 6 - 10 Gambut.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | RAFIZAH BINTI UMAR |
E-mel | iwan_ieza@yahoo.com |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Pertanian Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PPS. Bnm. 02/2017 |
Tarikh Iklan | 9 Mar 2017 - 24 Mar 2017 |
Tarikh Jual | 21 Mar 2017 - 24 Mar 2017 |
Tarikh Tutup | 24 Mar 2017 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PEJABAT PERTANIAN DAERAH SABAK BERNAM KOMPLEKS PEJABAT DAERAH, 45300 SUNGAI BESAR, SABAK BERNAM |
Tarikh & Masa Taklimat | 17 Mar 2017 09:30 |
Alamat Taklimat |
PEJABAT PERTANIAN DAERAH SABAK BERNAM KOMPLEKS PEJABAT DAERAH, 45300 SUNGAI BESAR, SABAK BERNAM
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | SABAK BERNAM SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
SYARAT-SYARAT AM
1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor hendaklah membawa Sijil Kementerian Kewangan asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Pemborong terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman webhttp://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Pemborong dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pembelian dokumen.
2. Dokumen tawaran boleh diperolehi daripada Pejabat Pertanian Daerah Sabak Bernam mulai 21 Mac 2017, borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dikemukakan dengan tawaran harga dan tawaran teknikal dalam dua (2) sampul yang berasingan berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Pejabat Pertanian Daerah Sabak Bernam Kompleks Pejabat Daerah 45300 Sg. Besar tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 24 Mac 2016.
3. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.
4. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.
5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi di talian 03-32242306 En.Fauzi bin Md. Yatim.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | B04 KERJA AM BANGUNAN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |