Cetak
PPS. Bnm. 01/2017

Membekal Tenaga Kerja, Peralatan Dan Bahan Untuk Kerja-Kerja Pembinaan 5 Buah Rumah Pam Dan Simpanan Air Di Kampung Parit 6 - 10 Gambut.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama RAFIZAH BINTI UMAR
E-mel iwan_ieza@yahoo.com
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pertanian Selangor
No. Sebut Harga PPS. Bnm. 01/2017
Tarikh Iklan 9 Mar 2017 - 24 Mar 2017
Tarikh Jual 21 Mar 2017 - 24 Mar 2017
Tarikh Tutup 24 Mar 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT PERTANIAN DAERAH SABAK BERNAM KOMPLEKS PEJABAT DAERAH, 45300 SUNGAI BESAR, SABAK BERNAM
Tarikh & Masa Taklimat 17 Mar 2017 09:30
Alamat Taklimat PEJABAT PERTANIAN DAERAH SABAK BERNAM KOMPLEKS PEJABAT DAERAH, 45300 SUNGAI BESAR, SABAK BERNAM

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    SABAK BERNAM SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

 SYARAT-SYARAT AM

1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor hendaklah membawa Sijil Kementerian Kewangan asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Pemborong terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman webhttp://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Pemborong dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pembelian dokumen.

2. Dokumen tawaran boleh diperolehi daripada Pejabat Pertanian Daerah Sabak Bernam mulai 21 Mac 2017, borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dikemukakan dengan tawaran harga dan tawaran teknikal dalam dua (2) sampul yang berasingan berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Pejabat Pertanian Daerah Sabak Bernam Kompleks Pejabat Daerah 45300 Sg. Besar tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 24 Mac 2016.

3. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.

4. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.

5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi di talian 03-32242306 En.Fauzi bin Md. Yatim. 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian