Cetak
DT/SUK/ICT/01-2017

TENDER PEROLEHAN PEMBEKALAN PERKAKASAN ICT (KOMPUTER PERIBADI, PENCETAK DAN KOMPUTER RIBA) BAGI KEGUNAAN PEJABAT SUK SELANGOR DAN SEMBILAN (9) PEJABAT DAERAH DAN TANAH SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tuan Zaharah
E-mel tzaharah@selangor.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Bahagian Pengurusan Maklumat
No. Tender DT/SUK/ICT/01-2017
Tarikh Iklan 17 Mar 2017 - 10 Apr 2017
Tarikh Jual 17 Mar 2017 - 10 Apr 2017
Tarikh Tutup 10 Apr 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Peti Tender
Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor
Bahagian Khidmat Pengurusan
Tingkat 18, Bangunan SSAAS, 40000 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan
Tarikh & Masa Taklimat 20 Mar 2017 10:00
Alamat Taklimat Bilik Mesyuarat Kemboja, Bahagian Pengurusan Sumber Manusia, Tingkat 3, Pejabat SUK Selangor.

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Tender

Tawaran adalah dipelawa kepada petender-petender yang masih dibenarkan membuat tawaran masa ini dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia serta mempunyai kemampuan dari segi kewangan, kepakaran dan berpengalaman dalam melaksanakan bidang-bidang yang dicadangkan seperti berikut :

No.Tender : DT/SUK/ICT/01-2017

TAJUK TENDER : PEROLEHAN PEMBEKALAN PERKAKASAN ICT (KOMPUTER PERIBADI, PENCETAK DAN KOMPUTER RIBA) BAGI KEGUNAAN  PEJABAT SUK SELANGOR DAN SEMBILAN (9) PEJABAT DAERAH DAN TANAH SELANGOR.

TARIKH JUALAN : 17 MAC 2017 HINGGA 10 APRIL 2017, 12.00 TENGAHARI

HARGA : RM 50.00 SENASKHAH

SYARAT PENYERTAAN : BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA DI BAWAH KOD BIDANG 210101, 210102, 210103 DAN 210107 DAN BERDAFTAR DENGAN UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI SELANGOR (UPEN) DIBAWAH SISTEM MAKLUMAT KONTRAKTOR NEGERI SELANGOR.

TARIKH TUTUP : 10 APRIL 2017 PADA JAM 12.00 TENGAHARI. Tawaran yang lewat diterima TIDAK AKAN DIPERTIMBANGKAN.

Taklimat tender akan diadakan pada 20 Mac 2017(Isnin), jam 10.00 pagi di Bilik Mesyuarat Kemboja, Bahagian Pengurusan Sumber Manusia, Tingkat 3, Pejabat SUK Selangor. Kehadiran adalah WAJIB dan kegagalan menghadiri taklimat tersebut akan menyebabkan tawaran anda TIDAK DIPERTIMBANGKAN. Hanya maksimum dua (2) wakil sahaja dibenarkan hadir ke taklimat ini.

Bayaran dokumen tender hendaklah dibuat secara atas talian menerusi Sistem Tender Online Negeri Selangor di alamat: https://tender.selangor.my.  Sebarang transaksi bagi pembelian dokumen tender adalah menggunakan kemudahan kad kredit dan perbankan Internet (FPX). Segala bayaran tidak akan dikembalikan.

Dokumen Tender yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri, ditandai dengan Kod Tender: DT/SUK/ICT/01-2017 dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di alamat :

Peti Tender

Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor

Bahagian Khidmat PengurusanTingkat 18,

Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah40000 Shah Alam, Selangor.

Untuk maklumat lanjut sila hubungi :

Bahagian Teknologi Maklumat – 03-55447796, Bahagian Khidmat Pengurusan – 03-55447068, Unit Perancang Ekonomi Negeri (Seksyen Pihak Berkuasa Tempatan) – 03-55447100/7101

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC
DAN
210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE
DAN
210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE
DAN
210107 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > ICT SECURITY AND FIREWALL, ENCRYPTION, PKI, ANTI VIRUS

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian