Cetak
UPB/SUK/08/17

CADANGAN KERJA MENAIK TARAF PROJEKTOR (FULL HD) DAN SKRIN DI AUDITORIUM,BANQUET DAN BALLROOM DI DEWAN JUBLI PERAK

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Muhamad Ruzaini Bin Abdul Rahim
E-mel ruzaini@selangor.gov.my
No. Tel 0355447872
Jabatan UNIT PENGURUSAN ASET
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat SUK Selangor
No. Sebut Harga UPB/SUK/08/17
Tarikh Iklan 31 Mar 2017 - 21 Apr 2017
Tarikh Jual 6 Apr 2017 - 21 Apr 2017
Tarikh Tutup 21 Apr 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Khidmat Pengurusan
Tingkat 18, Bangunan SSAAS,
40503 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan
Tarikh & Masa Taklimat 6 Apr 2017 11:30
Alamat Taklimat Unit Pengurusan Bangunan
Tingkat LG, Bangunan SSAAS,
40503 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan


Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 20.00

Syarat Sebut Harga

NOTIS SEBUTHARGATajuk Sebutharga

Cadangan Kerja Menaik Taraf Projektor (Full Hd) Dan Skrin Di Auditorium,Banquet Dan Ballroom Di Dewan Jubli Perak.

No. Sebutharga

UPB/SUK/08/17

Syarat Kelayakan

Kementerian Kewangan

 

            010302    -         Peralatan Sistem Bunyi, pembesar Suara dan Projektor

          ATAU

          221304           -           Audio Visual

 

            Tarikh Buka

31 Mac 2017(Jumaat)

 Dokumen Sebut Harga boleh dimuat turun dan dicetak melalui sistem e-tender/ sebutharga http://tender.selangor.gov.myTarikh Tutup

21 April 2017 (Jumaat)

 

Tempat Serahan Dokumen :Bahagian Khidmat PengurusanTingkat 18, Bangunan SSAAS,

40503 Shah Alam,

Selangor Darul Ehsan.

 

Taklimat Sebut Harga (Wajib)

            Tarikh                                    :           6 April 2017(Khamis)

Masa                                      :           11.30 pagi

            Tempat Berkumpul                    :           Unit Pengurusan Bangunan

                                                                       Tingkat LG, Bangunan SSAAS.

 Harga

RM 20

 

 

*           Semua Dokumen Sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.

*           Kontraktor adalah dinasihatkan untuk memeriksa dan meneliti keadaan tempat kerja, persekitarannya, bentuk dan jenis keadaan.

*           SEMUA KONTRAKTOR ADALAH DIWAJIBKAN BERDAFTAR DI SISTEM PENJUALAN TENDER DAN SEBUTHARGA SEBELUM BOLEH MEMBELI DOKUMEN (http://tender.selangor.gov.my)

*           Hanya penama pada sijil pendaftaran syarikat sahaja dibenarkan untuk hadir pada taklimat dan sekiranya penama  tidak dapat hadir,   wakil dibenarkan dengan membawa surat perwakilan kuasa.

*            Hendaklah membawa kad pengenalan dan salinan sijil yang berkaitan semasa taklimat.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Unit Pengurusan Bangunan,LG Floor, Bangunan SSAAS Unit Pengurusan Bangunan,LG Floor, Bangunan SSAAS 6 Apr 2017 11:30

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
010302 PENERBITAN DAN PENYIARAN > PERALATAN PENERBITAN/PERCETAKAN > PERALATAN SISTEM BUNYI, PEMBESAR SUARA DAN PROJEKTOR

ATAU

221304 PERKHIDMATAN > KESENIAN, HIBURAN DAN PERLANCONGAN > AUDIO VISUAL

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
KERJA MENAIKTARAF PROJEKTOR DAN SKRIN DI DEWAN JUBLI PERAK 462.80 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian