Cetak
MDHS SH JKP 76 / 2017

CADANGAN BEKALAN ALAT TULIS / BEKALAN AM PEJABAT / KERTAS DAN LAIN-LAIN KEPERLUAN BAGI TAHUN 2017

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Noorazreen binti Anuar
E-mel azreen@mphs.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga MDHS SH JKP 76 / 2017
Tarikh Iklan 12 Apr 2017 - 26 Apr 2017
Tarikh Jual 12 Apr 2017 - 26 Apr 2017
Tarikh Tutup 26 Apr 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Lobi Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 106.00

Syarat Sebut Harga

1. Tawaran adalah di pelawa kepada Kontraktor/pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan (MOF) di dalam:

010201 – Kertas

DAN

020601 - Perabot, peralatan pejabat, hiasan dalaman dan domestik - bekalan pejabat dan alatulis (tidak termasuk borang dan semua jenis kertas)

Dan

Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN)

No. Tawaran : MDHS SH JKP 76 / 2017

2. Naskah Dokumen Meja tawaran akan dipamerkan mulai: 12 April 2017 (Rabu)

Hingga: 26 April 2017 (Rabu) waktu pejabat seperti berikut:

Isnin hingga Jumaat 8.30 pagi – 12.30 tengah hari

2.30 petang – 4.30 petang

Di Jabatan Khidmat Pengurusan.

3. Dokumen Tawaran Dokumen Sebut harga boleh dibeli secara online melalui laman web http://tender.selangor.my dengan harga RM 106.00 (termasuk 6% GST).

4. Kontraktor/pemborong/pembekal digalakkan (sekiranya berkaitan) membuat lawatan tapak sebelum menghargakan tawaran Sebut harga. Sebarang pertanyaan berkenaan teknikal dan spesifikasi kerja, pihak kontraktor/pemborong/pembekal boleh berhubung dengan Jabatan Khidmat Pengurusan.

5. Dokumen Sebut harga yang lengkap hendaklah menyertakan bersama maklumat di Lampiran C, Lampiran D, Lampiran BQ, Penyata bank 3 bulan terkini, Lesen Kementerian Kewangan dan resit pembelian yang asal dikepil dengan kemas dan dimasukkan ke dalam peti tawaran di Bahagian Lobi Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu pada 26 April 2017 (Rabu) sebelum jam 12.00 Tengahari.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
010201 PENERBITAN DAN PENYIARAN > KERTAS > KERTAS

DAN

020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian