Cetak
PDTK/KP/07/2017

KERJA-KERJA MEMBINA 'RUBBLE WALL' PADA CERUN DAN KERJA BERKAITAN DI PEJABAT DAERAH DAN TANAH KLANG

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nurul Ain Binti Abd Mothalib
E-mel ain@selangor.gov.my
No. Tel 03-33711963
Jabatan Khidmat Pengurusan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Klang
No. Sebut Harga PDTK/KP/07/2017
Tarikh Iklan 21 Apr 2017 - 4 May 2017
Tarikh Jual 25 Apr 2017 - 4 May 2017
Tarikh Tutup 4 May 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar KAUNTER BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN,TINGKAT 1,PEJABAT DAERAH/TANAH KLANG
Tarikh & Masa Taklimat 27 Apr 2017 08:30
Alamat Taklimat KAUNTER BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN,TINGKAT 1,PEJABAT DAERAH/TANAH KLANG

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    KLANG SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1. Dipelawa kepada semua kontraktor-kontraktor berdaftar di Pusat Khidmat Kontraktor dan di Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) Kelas ‘F’ atau Gred GI, Kategori CE21 dan B04 yang dimiliki 100% oleh rakyat tempatan di Daerah Klang.

2. Kontraktor mestilah memastikan lesen masih lagi berkuatkuasa sepanjang perolehan tawaran diproses.

3. Kontraktor mestilah mempunyai Gred dan Kategori mengikut Sistem Satu Pendaftaran Kontraktor  (SSPK) yang berkaitan.

4.  Wajib mengemukakan resit pembelian sebutharga semasa mengemukakan dokumen  sebut harga .

5. Kontraktor yang berdaftar GST dengan Jabatan Kastam Diraja Malaysia (JKDM) perlu mengisytiharkan status pendaftaran dan mengemukakan nombor pendaftaran GST.

6. Wajib mengemukakan  profail syarikat. (Perlu diikat bersama Dokumen Sebutharga).

7. Pengalaman kerja 5 tahun perlu mengemukakan Salinan surat tawaran sebagai bukti.

8. Kontraktor dikehendaki memastikan semua sijil masih berkuatkuasa sekurang-kurangnya 3 bulan dari tempoh pembelian borang sebut harga.

9. Wajib kemukakan tiga (3) salinan penyata kewangan terkini semasa kemukakan sebutharga iaitu Bulan Januari – Mac 2017.(Penyata Bank perlu disahkan (cop) oleh Pihak Bank.

10.  Borang/Dokumen Sebut Harga boleh dibeli dengan harga RM10.00 dengan menggunakan on-line banking melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my). Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebut harga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.

11. Borang / Dokumen Sebut Harga tidak boleh dibeli pada tarikh tutup. 

12. Naskah tawaran boleh dirujuk terlebih dahulu sebelum membuat pembelian di website yang sama di bahagian modul dokumen meja dan Naskah Meja Tawaran di kaunter Bahagian Khidmat Pengurusan Pejabat Daerah / Tanah Klang.

13.  Sila kembalikan Borang Sebut Harga yang telah diisi dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri yang bertanda No. Sebut Harga dan Nama Sebut Harga yang berkenaan dengan lengkap ke dalam Peti Sebut Harga yang telah disediakan di kaunter Bahagian Khidmat Pengurusan, Pejabat Daerah dan Tanah Klang.

14. Borang Sebut Harga yang lewat dikembalikan TIDAK akan dipertimbangkan untuk menyertai Sebut Harga ini.

15. Kontraktor-kontraktor yang telah berjaya mendapat Kerja Sebut Harga pada tahun 2017, dipohon supaya tidak menyertai tawaran sebut harga bagi memberi peluang kepada kontraktor-kontraktor yang masih belum mendapat sebarang kerja projek pada tahun 2017.

16. Kegagalan tuan mematuhi syarat-syarat berkenaan menyebabkan dokumen tawaran tidak akan dikeluarkan atau penyertaan tuan dalam tawaran berkaitan akan TERBATAL dengan sendirinya. 

 

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 KAUNTER BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN,TINGKAT 1 PEJABAT DAERAH/TANAH KLANG 27 Apr 2017 08:30

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN
DAN
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
SEBUT HARGA PDTK/KP/07/2017_CONTOH 502.01 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian