KERJA-KERJA MEMBAIKPULIH DAN MENYELENGGARA DEWAN ORANG RAMAI KG. TELUK NIPAH, PULAU INDAH
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | NORIDAH |
E-mel | cikeyda@yahoo.com.my |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Klang |
---|---|
No. Sebut Harga | PDTK/PF/NEGERI/NO.20/2017 |
Tarikh Iklan | 21 Apr 2017 - 3 May 2017 |
Tarikh Jual | 21 Apr 2017 - 3 May 2017 |
Tarikh Tutup | 3 May 2017 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PETI SEBUTHARGA, ARAS 1, BAHAGIAN PEMBANGUNAN, PEJABAT DAERAH/ TANAH KLANG |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Semua
Kontraktor Bumiputera yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor
(PKK)/Satu
Pendaftaran Kontraktor (SSPK) Gred G2 beralamat di Negeri Selangor
adalah dijemput untuk
mengemukakan Sebutharga bagi Pelaksanaan Infrastruktur seperti di atas.
2. Kontraktor yang layak hendaklah mematuhi syarat-syarat seperti berikut :
(i) Kontraktor mestilah Bumiputra Kelas E yang berdaftar dengan Pusat Khidmat
Kontraktor PKK)
(ii)kontraktor mestilah memastikan lesen masih lagi berkuatkuasa sepanjang
perolehan tawaran diproses.
(iii)Kontraktor mestilah mempunyai Gred dan Kategori mengikut Sistem Satu
Pendaftaran Kontraktor (SSPK) yang berkaitan.
(iv) Kontraktor yang berdaftar GST dengan Jabatan Kastam Diraja Malaysia
(JKDM) perlu mengisytiharkan status pendaftaran dan mengemukakan nombor
pendaftaran GST.
3.Kontraktor dikehendaki memastikan semua dokumen berikut masih berkuatkuasa
sekurang-kurangnya 3 bulan dari tempoh pembelian borang sebut harga:
Sijil asal Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang dikeluarkan oleh LembagaPembangunan
Cop Pemborong/Kontraktor
Wajib kemukakan tiga (3) bulan salinan penyata kewangan terkini semasa
kemukakan sebutharga – Januari – Mac 2017.(Penyata perlu disahkan (cop) oleh Pihak Bank.Wajib mengemukakan resit pembelian dokumen sebut harga dan profail syarikat.
Profail Syarikat perlu diikat bersama Dokumen Sebutharga, Salinan Pendaftaran UPEN
4.Borang/Dokumen Sebut Harga boleh dibeli dengan hargaRM10.00
dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my). Semua
dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah
dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
5. Borang/Dokumen Sebut Harga tidak boleh dibeli pada tarikh tutup.
6. Bagi kontraktor yang tidak berdaftar,pendaftaran boleh dibuat secara on line
melalui sistem
e-tender/sebutharga berkenaan.
7. Naskah tawaran boleh dirujuk terlebih dahulu sebelum
membuat pembelian di website yang
sama di bahagian modul dokumen meja dan Naskah Meja Tawaran di kaunter Bahagian
Pembangunan Pejabat Daerah /Tanah Klang
8.
Sila kembalikan Borang Sebut Harga yang telah diisi dengan lengkap ke dalam
sampul serta ditulis nombor rujukan tender ke dalam Peti Sebut Harga yang
telah disediakan di kaunter Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah dan
Tanah Klang dan;
9.
Borang Sebut Harga yang lewat dikembalikan TIDAK akan dipertimbangkan
untuk menyertai Sebut Harga ini.
10.Kontraktor-kontraktor yang telah berjaya mendapat
Kerja Sebutharga pada tahun
2017, dipohon supaya tidak menyertai tawaran sebutharga bagi memberi peluang
kepada kontraktor-kontraktor yang masih belum mendapat sebarang kerja projek
pada tahun 2017.
11. Kegagalan
tuan mematuhi syarat-syarat berkenaan menyebabkan
dokumen tawaran tidak akan dikeluarkan atau penyertaan tuan dalam tawaran
berkaitan akan dibatalkan.
WAJIB MENYERTAI LAWATAN TAPAK PADA 25 APRIL 2017 (SELASA) BERMULA
JAM 8.30 PAGI-9.30 PAGI (KELEWATAN DARI MASA DITETAPKAN TIDAK AKAN
DILAYAN), BERKUMPUL DI RUANG LEGAR PEJABAT DAERAH/TANAH KLANG DAN HANYA
KONTRAKTOR YANG HADIR LAWATAN TAPAK SAHAJA BOLEH MENYERTAI SEBUTHARGA INI.
Kontraktor yang hadir semasa lawatan dikehendaki membawa beberapa dokumen berikut :-
Membawa bersama Kad Pengenalan (salinan tidak dibenarkan).
Hadir sendiri semasa lawatan dibuat. Wakil kontraktor sama sekali tidak dibenarkan.
Sijil asal yang dikeluarkan oleh Pusat Khidmat Kontraktor (PKK)
Sijil asal yang dikeluarkan oleh Lembaga
Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB)
Cop Kontraktor yang mempunyai alamat.
*Catatan
Segala pembelian / perolehan dokumen sebutharga yang tidak sah / tidak melalui
sistem,tindakan sewajarnya boleh dikenakan ke atas lesen pendaftaran tuan
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | RUANG LEGAR, PEJABAT DAERAH/TANAH KLANG | RUANG LEGAR, PEJABAT DAERAH/TANAH KLANG | 25 Apr 2017 08:30 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
B04 KERJA AM BANGUNAN
DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
PDTK/PF/NEGERI/NO.20/2017 CONTOH | 1.39 MB | application/pdf | Muat Turun |
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |