Cetak
SHJKP 80/2017

PERKHIDMATAN MENGUKUR, MENJAHIT, MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BAJU KOPORAT KAKITANGAN MDHS SERTA PAKAIAN SERAGAM PENGUATKUASA BESERTA LOGO (BERSULAM)

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Norazimah binti Mohd Arshad
E-mel norazimah@mphs.gov.my
No. Tel 03 6064 1331
Jabatan Bahagian Perolehan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga SHJKP 80/2017
Tarikh Iklan 17 May 2017 - 31 May 2017
Tarikh Jual 17 May 2017 - 31 May 2017
Tarikh Tutup 31 May 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar BAHAGIAN LOBI, MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU.
Tarikh & Masa Taklimat 26 May 2017 09:30
Alamat Taklimat BILIK MESYUARAT 1, MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU.

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 106.00

Syarat Sebut Harga

1.    Tawaran adalah dipelawa kepada Kontraktor/pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan (MOF) di dalam:

 

020801-(Pakaian)

020802-(Kelengkapan pakaian)

020804-(Pakaian keselamatan, kelengkapan dan aksesori

020899-(Pembuat)

222401-(Menjahit pakaian dan kelengkapan)

Dan

Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN)

 

2.    Naskah Dokumen Meja tawaran akan dipamerkan mulai: 17 Mei 2017 Hingga: 31 Mei 2017 waktu pejabat seperti berikut:

Isnin hingga Jumaat 8.30 pagi – 12.30 tengah hari 2.30 petang – 4.30 petang

Di Jabatan Khidmat Pengurusan.

 

3.    Dokumen Tawaran Dokumen Sebutharga boleh dibeli secara online melalui laman web http://tender.selangor.gov.my.dengan harga RM 106.00.

 

4.    Kontraktor/pemborong/pembekal digalakkan (sekiranya berkaitan) membuat lawatan tapak sebelum menghargakan tawaran sebutharga. Sebarang pertanyaan berkenaan teknikal dan spesifikasi kerja, pihak kontraktor/pemborong/pembekal boleh berhubung dengan Jabatan Khidmat Pengurusan.

 

5.    Dokumen sebutharga yang lengkap hendaklah menyertakan bersama maklumat di Lampiran C, Lampiran D, Lampiran BQ, Penyata bank 3 bulan terkini, Lesen Kementerian Kewangan dan resit pembelian yang asal dikepil dengan kemas dan dimasukkan ke dalam peti tawaran di Bahagian Lobi Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu pada 31 Mei 2017 sebelum jam  12.00 tengah hari.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 BILIK MESYUARAT 1, MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU BILIK MESYUARAT 1, MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU 26 May 2017 09:30

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
020801 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PAKAIAN DAN KELENGKAPAN > PAKAIAN

ATAU


020802 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PAKAIAN DAN KELENGKAPAN > KELENGKAPAN PAKAIAN

ATAU


020804 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PAKAIAN DAN KELENGKAPAN > PAKAIAN KESELAMATAN, KELENGKAPAN DAN AKSESORI

ATAU


020899 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PAKAIAN DAN KELENGKAPAN > PEMBUAT (PAKAIAN & KELENGKAPAN)

ATAU

222401 PERKHIDMATAN > PERKHIDMATAN MENJAHIT DAN MEMBAIKPULIH > MENJAHIT PAKAIAN DAN KELENGKAPAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian