Cetak
PPHS. 09/2017

Kerja-Kerja Menaiktaraf Bengkel Pemprosesan Makanan Encik Roslan Bin Rahmat, Pejabat Pertanian Daerah Hulu Selangor

Pegawai Bertanggungjawab
Nama RAFIZAH BINTI UMAR
E-mel iwan_ieza@yahoo.com
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pertanian Selangor
No. Sebut Harga PPHS. 09/2017
Tarikh Iklan 6 Jul 2017 - 20 Jul 2017
Tarikh Jual 14 Jul 2017 - 20 Jul 2017
Tarikh Tutup 20 Jul 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT PERTANIAN DAERAH HULU SELANGOR, PUSAT LATIHAN PERTANIAN KALUMPANG, HULU SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 13 Jul 2017 10:00
Alamat Taklimat Lanina Take A Bread, 45 Jalan Meranti 2C, Bandar Utama, Batang Kali

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    HULU SELANGOR SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

MAKLUMAT SEBUTHARGA

1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang berdaftar Di Daerah Hulu Selangor  sahaja. Kontraktor hendaklah membawa Sijil Kementerian Kewangan asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Kontraktor terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman webhttp://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. 

2. Dokumen tawaran boleh diperolehi di Pejabat Pertanian Daerah Hulu Selangor, Selangor mulai 14 Julai 2017. Borang yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga tidak lewat jam 12.00 tengahari pada  20 Julai 2017. 

3. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.

4. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.

5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi di talian 03-60491230 En.Mohd. Halif bin Mohd Hattar, Penolong Pegawai Pertanian Daerah Hulu Selangor.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN

DAN

CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian