Cetak
PPHL. 03/2017

Kerja-Kerja Membina Dan Menyiapkan Satu (1) Unit Bangsal 20' x 40'.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama RAFIZAH BINTI UMAR
E-mel iwan_ieza@yahoo.com
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pertanian Selangor
No. Sebut Harga PPHL. 03/2017
Tarikh Iklan 13 Jul 2017 - 31 Jul 2017
Tarikh Jual 25 Jul 2017 - 31 Jul 2017
Tarikh Tutup 31 Jul 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Pejabat Pertanian Daerah Hulu Langat, Pusat Pertanian Cheras, Batu 11, Jalan Cheras, 43000 Kajang, Selangor.
Tarikh & Masa Taklimat 25 Jul 2017 09:30
Alamat Taklimat Pejabat Pertanian Daerah Hulu Langat, Pusat Pertanian Cheras, Batu 11, Jalan Cheras, 43000 Kajang, Selangor.

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    HULU LANGAT SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

MAKLUMAT SEBUTHARGA

 1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor-kontraktor yang ingin menyertai sebutharga ini hendaklah berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) dan Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB) dan membawa Sijil Kementerian Kewangan asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Kontraktor terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman web http://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Kontraktor dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pengambilan dokumen.

2. Dokumen tawaran boleh diperolehi di Pejabat Pertanian Daerah Hulu Langat mulai 25 Julai 2017. Borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Pejabat Pertanian Daerah Hulu Langat tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 31 Julai 2017.

 3. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.

4. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai. 

5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi di talian 03-87410465 (En. Hanifah bin Hasan / En. Syazwan).

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian