MEMBINA BARU RUMAH 3 BILIK PROGRAM KERAJAAN PRIHATIN ASMUNI BIN MUHAMMAD YASIN BATU 7, KAMPUNG SUNGAI GULANG-GULANG 45500 TANJONG KARANG DAERAH KUALA SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Mohd Rizam Abd Rahim |
E-mel | Ir_rizam@yahoo.com |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Kuala Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PTDKS/PM/60/2017 |
Tarikh Iklan | 8 Aug 2017 - 21 Aug 2017 |
Tarikh Jual | 14 Aug 2017 - 21 Aug 2017 |
Tarikh Tutup | 21 Aug 2017 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
Peti Sebutharga, Bahagian Pembangunan Masyarakat, Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor, 45000 Kuala Selangor. |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | KUALA SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Tawaran adalah dipelawa daripada Kontraktor-kontraktor Bumiputera Kelas G1 yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor ( PKK ) dan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia ( CIDB ) di dalam kelas dan jenis pendaftaran yang berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) *SEMUA PENYEBUTHARGA ADALAH DIWAJIBKAN BERDAFTAR DI SISTEM PENJUALAN TENDER DAN SEBUTHARGA SEBELUM BOLEH MEMBELI DOKUMEN"
2. Bayaran boleh dibuat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my). Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
3. Jabatan Berhak untuk menolak sebarang tawaran tender yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.
4. PENTING : Tender/Sebutharga* yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :
a. RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAK KOMPUTER
b. DOKUMEN- DOKUMEN WAJIB YANG PERLU DILENGKAPKAN DAN DIHANTAR
c. SALINAN SIJIL PENDAFTARAN CIDB, PKK DAN SSM
d. SALINAN SIJIL PENDAFTARAN GST SEKIRANYA ADA
5. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat seperti di atas hendaklah dimasukkan ke dalam sampul dituliskan nombor sebutharga di sebelah atas kanan sampul surat dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga Bahagian Pembangunan Masyarakat, Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor.
6. Bahagian Pembangunan Masyarakat, Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada terendah atau yang sebaliknya.
7. Sebarang pertanyaan hendaklah dikemukakan ke:
Bahagian Pembangunan Masyarakat,
Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor,
45000
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | B04 KERJA AM BANGUNAN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
ARAHAN KEPADA PETENDER | 51.54 kB | application/pdf | Muat Turun |
DOKUMEN MEJA SEBUTHARGA PTDKS 60/2017 | 189.85 kB | application/pdf | Muat Turun |
PELAN BUMBUNG KP 3 BILIK | 47.75 kB | application/pdf | Muat Turun |
PELAN ELEKTRIK KP 3 BILIK | 132.71 kB | application/pdf | Muat Turun |
PELAN RUMAH KP 3 BILIK | 147.92 kB | application/pdf | Muat Turun |