Cetak
PDTK/PF/NEGERI/NO.29/2017 (RETENDER)

KERJA-KERJA MEMBAIKPULIH BAHU JALAN DI JALAN LOMBONG ARANG BATU 2 DAN JALAN LOMBONG ARANG BATU 3, KG. LOMBONG DAN MEMASANG PEMBENTUNG KEKOTAK DI JALAN LOMBONG ARANG BATU 3, KLANG

Pegawai Bertanggungjawab
Nama NORIDAH
E-mel cikeyda@yahoo.com.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Klang
No. Sebut Harga PDTK/PF/NEGERI/NO.29/2017 (RETENDER)
Tarikh Iklan 22 Aug 2017 - 29 Aug 2017
Tarikh Jual 22 Aug 2017 - 29 Aug 2017
Tarikh Tutup 29 Aug 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PETI SEBUTHARGA, ARAS 1,BAHAGIAN PEMBANGUNAN, PEJABAT DAERAH/TANAH KLANG
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    KLANG SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

 

Semua

Kontraktor Bumiputera yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor
(PKK)/Satu Pendaftaran Kontraktor (SSPK) Gred G1 beralamat di Daerah Klang  adalah dijemput untuk
mengemukakan  Sebutharga bagi Pelaksanaan Infrastruktur seperti di atas.



2.
Kontraktor yang layak hendaklah mematuhi syarat-syarat seperti berikut :




(i) Kontraktor mestilah Bumiputra Kelas F yang berdaftar dengan Pusat Khidmat
Kontraktor PKK)




(ii)kontraktor mestilah memastikan lesen  masih lagi berkuatkuasa
sepanjang perolehan tawaran diproses.




(iii)Kontraktor mestilah mempunyai Gred  dan Kategori mengikut Sistem Satu
Pendaftaran Kontraktor (SSPK) yang berkaitan.




(iv) Kontraktor yang berdaftar GST dengan Jabatan Kastam Diraja Malaysia
(JKDM) perlu mengisytiharkan status pendaftaran dan mengemukakan nombor
pendaftaran GST.

 

(v) Kontraktor hanya dibenarkan untuk membida harga sekali sahaja bagi setiap Sebutharga.




3.Kontraktor dikehendaki memastikan semua dokumen berikut masih berkuatkuasa
sekurang-kurangnya 3 bulan dari tempoh pembelian borang sebut harga:



 



  1. Sijil  asal
    Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang dikeluarkan oleh LembagaPembangunan

  2. Cop
    Pemborong/Kontraktor                                                            

  3. Wajib kemukakan
    tiga (3) bulan salinan
    penyata kewangan terkini semasa
    kemukakan sebutharga Mei hingga Julai 2017 .(Penyata perlu disahkan (cop) oleh
    Pihak Bank.

  4. Wajib
    mengemukakan resit pembelian dokumen
    sebut harga dan profail syarikat.

  5. Profail
    Syarikat perlu diikat bersama Dokumen Sebutharga

  6. Salinan
    Pendaftaran UPEN




















4.Borang/Dokumen Sebut Harga boleh dibeli dengan
hargaRM10.00 dengan menggunakan
kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my). Semua
dokumen sebutharga yang dimuatturun bagi tajuk sebutharga ini mestilah
dicetak dan  diisi dengan lengkap sebelum dihantar.



5.Borang/Dokumen
Sebut Harga tidak boleh dibeli pada tarikh tutup.




6. Bagi kontraktor yang tidak berdaftar,pendaftaran boleh dibuat secara on line
melalui sistem e-tender/sebutharga berkenaan.



 



 7.Naskah tawaran boleh dirujuk terlebih dahulu
sebelum membuat pembelian di website yang
sama di bahagian modul dokumen meja dan Naskah Meja Tawaran di kaunter Bahagian
Pembangunan Pejabat Daerah /Tanah Klang



 



8.Sila kembalikan Borang Sebut Harga yang telah diisi
dengan lengkap ke dalam
sampul serta ditulis nombor rujukan tender ke dalam Peti Sebut Harga yang
telah disediakan  di kaunter Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah dan
Tanah Klang dan;



 



9.Borang Sebut Harga
yang lewat dikembalikan TIDAK akan dipertimbangkan  untuk menyertai  Sebut Harga ini.



 



 10.   Kontraktor-kontraktor yang
telah berjaya mendapat Kerja Sebutharga pada tahun
2017, dipohon supaya tidak menyertai tawaran sebutharga bagi memberi peluang
kepada kontraktor-kontraktor yang masih belum mendapat sebarang kerja projek
pada tahun 2017.



11. Kegagalan
tuan mematuhi syarat-syarat berkenaan menyebabkan
dokumen tawaran tidak akan dikeluarkan atau penyertaan tuan dalam tawaran
berkaitan akan dibatalkan.




 

  
 *Catatan

Segala pembelian / perolehan dokumen sebutharga yang tidak sah / tidak melalui
sistem,tindakan sewajarnya boleh dikenakan ke atas lesen pendaftaran tuan

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
PDTK/PF/NEGERI/NO.29/2017 CONTOH 1.85 MB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian