Cetak
JPS/N/ICT/P(13)/22/2017 (SH)

SEBUTHARGA KERJA-KERJA MENAIKTARAF, MEMASANG, MENGUJI JALAN, PENYELENGGARAAN PENCEGAHAN DAN MENTAULIAH SISTEM KESELAMATAN KAMERA LITAR TERTUTUP (CCTV) SERTA KERJA-KERJA YANG BERKAITAN DI JPS NEGERI SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Admin JPS Negeri Selangor
E-mel admin@waterselangor.gov.my
No. Tel 0355447352
Jabatan JPS Shah Alam
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pengairan dan Saliran
No. Sebut Harga JPS/N/ICT/P(13)/22/2017 (SH)
Tarikh Iklan 13 Sep 2017 - 15 Sep 2017
Tarikh Jual 15 Sep 2017 - 25 Sep 2017
Tarikh Tutup 25 Sep 2017
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Pejabat Pengarah Pengairan dan Saliran , Negeri Selangor Darul Ehsan, Tingkat 5, Block Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,40626 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan
Tarikh & Masa Taklimat 15 Sep 2017 10:30
Alamat Taklimat Bilik Mesyuarat Cempaka, Pejabat Pengarah Pengairan dan Saliran , Negeri Selangor Darul Ehsan, Tingkat 5, Block Podium Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,40626 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1. Pembekal-pembekal dan syarikat dikehendaki terlebih dahulu mendaftar secara On-Line di laman web http://tender.selangor.gov.my dan diluluskan       oleh mana-mana Agensi Kerajaan Negeri Selangor.

2. Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Kementerian Kewangan               Malaysia dalam bidang bekalan/perkhidmatan di bawah Kepala 210105.

3. TAKLIMAT WAJIB untuk Sebutharga ini adalah DIWAJIBKAN kepada PENAMA di dalam Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)/Sijil Akuan Pendaftaran     Syarikat, Kementerian Kewangan sahaja boleh menghadiri taklimat sebutharga.

4. Syarikat TIDAK BOLEH MEWAKILKAN pegawai selain daripada penama dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan. Taklimat wajib akan diadakan seperti berikut :

        Tarikh : 15/09/2017(Jumaat)

        Masa   : 10.30 pagi

     Tempat : Blk Mesyuarat Cempaka, Pejabat Pengarah Pengairan dan Saliran , Negeri Selangor Darul Ehsan, Tingkat 5, Block Podium Selatan, Bangunan                       Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40626 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan

5. PENTING : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama sekiranya                                                      gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :

                      a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER, dan

                      b) Segala tawaran Sebutharga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri yang dicatat :

                             i) Borang Ringkasan Sebutharga JPS/N/ICT/P(13)/22/2017 (SH)

                             ii) Borang Spesifikasi Teknikal JPS/N/ICT/P(13)/22/2017 (SH)

6. Dokumen sebutharga yang telah lengkap, hendaklah dihantar ke Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor, Tingkat 5, Blok Podium    Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40626 Shah Alam, Selangor tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.

7. Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada yang terendah atau yang sebaliknya.

8. Sekiranya tiada sebarang jawapan yang diterima selepas tempoh 90 hari dari tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

9. Sebarang pertanyaan hendaklah dikemukakan ke Bhgn Pengurusan Maklumat Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor ditalian 03-55447383

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 210105 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > TELECOMMUNICATION/NETWORKING-SUPPLY PRODUCT, INFRASTRUCTURE, SERVICES INCLUDING MAINTENANCE (LAN/WAN/INTERNET/WIRE

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
Dokumen Meja 117.96 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian