Kerja-Kerja Mengganti Bumbung Pejabat Teknikal Stor Fail, Stor Baja, Makmal IAT, Bengkel Garaj Jentera Dan Stor Peralatan Serta Kerja Membuat Dinding Sekatan Di Stor Pengembangan Membaikpulih Dinding Dan Tingkap Stor Fail Serta kerja-Kerja Yang Berkaitan Di Pejabat Pertanian Daerah Hulu Langat.
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | RAFIZAH BINTI UMAR |
E-mel | iwan_ieza@yahoo.com |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Pertanian Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PPHL. 10/2017 |
Tarikh Iklan | 26 Sep 2017 - 6 Oct 2017 |
Tarikh Jual | 3 Oct 2017 - 6 Oct 2017 |
Tarikh Tutup | 6 Oct 2017 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Pejabat Pertanian Daerah Hulu Langat, Pusat Pertanian Cheras, Batu 11, Jalan Cheras, 43000, Kajang, Selangor Darul Ehsan. |
Tarikh & Masa Taklimat | 3 Oct 2017 09:30 |
Alamat Taklimat |
Pejabat Pertanian Daerah Hulu Langat, Pusat Pertanian Cheras, Batu 11, Jalan Cheras, 43000, Kajang, Selangor Darul Ehsan.
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU LANGAT SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
MAKLUMAT SEBUTHARGA
1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor-kontraktor yang ingin menyertai sebutharga ini hendaklah berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) dan Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB) dan membawa Sijil Kementerian Kewangan asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Kontraktor terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman web http://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Kontraktor dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pengambilan dokumen.
2. Dokumen tawaran boleh diperolehi di Pejabat Pertanian Daerah Hulu Langat mulai 3 Oktober 2017. Borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Pejabat Pertanian Daerah Hulu Langat tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 6 Oktober 2017.
3. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.
4. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.
5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi di talian 03-87410465 (En. Hanifah bin Hasan / En. Syazwan).
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |