Cetak
Bil. ( 1 ) dlm. PDG.KP.400-10/2/1 (Sulit) KOD : 1/2018

PERKHIDMATAN PENYEWAAN MESIN FOTOSTAT DI PEJABAT DAERAH DAN TANAH GOMBAK

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Siti Anisah Bt Abdul Samad
E-mel anisah@selangor.gov.my
No. Tel 0361261407
Jabatan Pejabat Daerah dan Tanah Gombak
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Gombak
No. Sebut Harga Bil. ( 1 ) dlm. PDG.KP.400-10/2/1 (Sulit) KOD : 1/2018
Tarikh Iklan 2 Jan 2018 - 12 Jan 2018
Tarikh Jual 2 Jan 2018 - 12 Jan 2018
Tarikh Tutup 12 Jan 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT DAERAH DAN TANAH GOMBAK
BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN,
TINGKAT 1 BANGUNAN SULTAN SULAIMAN,
PERSIARAN PEGAWAI,BANDAR BARU SELAYANG,
68100 BATU CAVES,
SELANGOR DARUL EHSAN
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

SYARAT-SYARAT SEBUTHARGA

1) TAWARAN ADALAH DIPELAWA DARIPADA  PENYEBUTHARGA-PENYEBUTHARGA BERTARAFBUMIPUTERA YANG SAH BERDAFTAR DAN  MASIH BERKUATKUASA DENGAN KEMENTERIANKEWANGAN MALAYSIA.

2) BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT MELALUI SISTEM PENJUALAN DOKUMEN TENDER  DANSEBUTHARGA NEGERI SELANGOR ( http://tender.selangor.gov.my ).

3)SEMUA DOKUMEN SEBUTHARGA YANG DIMUAT TURUN BAGI TAJUK SEBUTHARGA  INI MESTILAH DICETAK DAN DIISI DENGAN LENGKAP SEBELUM DIHANTAR.

4) DOKUMEN YANG TELAH LENGKAP DIISI HENDAKLAH DIMASUKKAN KE DALAM  SAMPULSURAT DAN DITULISKAN NOMBOR SEBUTHARGA DI SEBELAH ATAS KIRI  SAMPULSURAT TERSEBUT DAN DIMASUKKAN KE DALAM PETI SEBUTHARGA 

5) SILA SERTAKAN SALINAN SIJIL KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA DAN RESIT PEMBELIAN BORANG SEBUTHARGA.

6)JIKA TERDAPAT SEBARANG PERTANYAAN BERKENAAN SPESIFIKASI KERJA  BOLEHBERHUBUNG TERUS DENGAN SEKSYEN PEROLEHAN, BKP (PN. ANISAH 03-60381407)

7) JABATAN INI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEBARANG KELEWATAN ATAU  KEHILANGAN MANA-MANA SEBUTHARGA YANG DIKIRIMKAN MELALUI POS.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221502 PERKHIDMATAN > PENYEWAAN DAN PENGURUSAN > MESIN DAN PERALATAN PEJABAT

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
Iklan Sebut Harga 145.41 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian