Cetak
DS/SUK/ICT/01-2018

SEBUTHARGA PEROLEHAN PERKHIDMATAN SEWAAN UNTUK MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAH PERKAKASAN ICT SECARA KONTRAK DENGAN KHIDMAT SOKONGAN DAN JAMINAN SEPANJANG PERSIDANGAN DEWAN UNDANGAN NEGERI SELANGOR TAHUN 2018 BAGI KEGUNAAN PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Harun Shah Bin Ahmad Ali
E-mel harunshah@selangor.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Bahagian Pengurusan Maklumat
No. Sebut Harga DS/SUK/ICT/01-2018
Tarikh Iklan 9 Feb 2018 - 23 Feb 2018
Tarikh Jual 12 Feb 2018 - 23 Feb 2018
Tarikh Tutup 23 Feb 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor,
Bahagian Khidmat Pengurusan, Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40000 Shah Alam, Selangor
Tarikh & Masa Taklimat 12 Feb 2018 09:30
Alamat Taklimat Sesi taklimat dan lawatan tapak iaitu pada :

Tarikh : 12 Februari 2018
Masa : 9.30 Pagi
Tempat : Tingkat 1 Bilik Mesyuarat Pejabat Dewan Negeri Selangor
*****JIka ada Pertanyaan sila Hubungi - En Harun Shah Ahmad Ali di talian 011 1006 4183

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

ARAHAN KEPADA PENYEBUTHARGA

1.        Sebutharga hendaklah dibuat di atas Borang Sebutharga (Lampiran Q) yang dilampirkan bersama dokumen ini dan tidak boleh diceraikan. Kegagalan berbuat demikian akan menyebabkan tawaran ditolak.

2.            Penyebutharga dikehendaki berdaftar sebagai kontraktor dengan Kerajaan Negeri Selangor. Pendaftaran dan borang boleh didapati di

3.            Tidak ada sebarang pertukaran (selain daripada mengisi tempat kosong yang di kehendaki) boleh dibuat di mana - mana dokumen disertakan.

4.            Jika ada catatan tambahan hendaklah di buat berasingan dengan ringkas untuk merujuk ke mana-mana butiran dalam dokumen.

5.            Sebarang perubahan/pindaan/pembetulan di atas Borang Sebutharga perlu ditandatangani ringkas.

6.            Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor berhak menolak dan menggugurkan mana-mana Sebutharga yang didapati :

a)    Tidak menyertakan dokumen wajib yang diperlukan

b)    Tulisan atau angka-angka yang mengelirukan.

c)    Sukar dibaca dan difahami.

d)    Borang Sebutharga (LAMPIRAN Q) yang tidak lengkap/tidak disertakan.

e)    Tidak mengikut atau melanggar peraturan Sebutharga (tidak mematuhi syarat-syarat).

f)     Tidak membuat Sebutharga yang dinyatakan dalam Borang Sebutharga.

g)    Maklumat atau jumlah wang ringgit yang dipertikaikan.

h)    Tidak menulis nama, alamat dan maklumat Penyebutharga.

i)      Tulisan dalam pensil.

j)      Pengiraan jumlah yang salah

k)    Tidak memenuhi spesifikasi mandatori

l)      Tidak menjawab keterangan kerja/jadual spesifikasi dengan lengkap

7.            Cecair pemadam tidak dibenarkan untuk membuat perubahan pada harga/kadar harga. Sebarang perubahan tersebut hendaklah dibuat dengan memotong yang asal dan menulis yang baru di atasnya dan tandatangan ringkas pembetulan tersebut.

8.            Penyebutharga hendaklah membaca dan memahami keseluruhan arahan-arahan di dalam bidang kerja kontrak sebelum mengisi kadar harga.

9.           Penyebutharga hendaklah meletakkan harga/kadar harga dalam ruang yang ditetapkan sahaja. Tulisan hendaklah jelas, mudah dibaca/difahami dan dengan dakwat.

10.          Alamat yang ditulis perlulah alamat daftar atau telah diubah dan pihak pendaftar telah diberitahu berkenaannya.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Tarikh : 12 Februari 2018
Masa : 9.30 Pagi
Tempat : Tingkat 1 Bilik Mesyuarat Pejabat Dewan Negeri Selangor
Tingkat 1 Bilik Mesyuarat Pejabat Dewan Negeri Selangor Dan Bilik Persidangan DUN Selangor
12 Feb 2018 09:30

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC

DAN


210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE

DAN


210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE

DAN


210105 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > TELECOMMUNICATION/NETWORKING-SUPPLY PRODUCT, INFRASTRUCTURE, SERVICES INCLUDING MAINTENANCE (LAN/WAN/INTERNET/WIRE

DAN

210109 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE AND SOFTWARE LEASING / RENTING

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
JADUAL PEMATUHAN TEKNIKAL 1.53 MB application/pdf Muat Turun
JADUAL SENARAI PELANGGAN 60.21 kB application/pdf Muat Turun
JADUAL TAWARAN HARGA 172.24 kB application/pdf Muat Turun
KETERANGAN PROJEK 380.66 kB application/pdf Muat Turun
LAMPIRAN Q 484.52 kB application/pdf Muat Turun
NOTIS SEBUT HARGA 676.28 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian