Cetak
TDL 2/2018

KERJA –KERJA PENYELENGGARAAN LANDSKAP DAN PEMBERSIHAN DI KAWASAN TAMAN MILLENIUM UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH 2 TAHUN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nurulhuda bt. Khairuddin
E-mel huda@mdhs.gov.my
No. Tel 03 6064 1726
Jabatan Jabatan Landskap
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Tender TDL 2/2018
Tarikh Iklan 21 Feb 2018 - 16 Mar 2018
Tarikh Jual 24 Feb 2018 - 16 Mar 2018
Tarikh Tutup 16 Mar 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Perkarangan Pintu Masuk Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 200.00

Syarat Tender

1.Tenderini hanya terbuka kepada kontraktor  yang mempunyai  CIDB yang masihsah tempoh dan mempunyai Sijil Pendaftaran Kementerian Kewangan dalam gred,kategori dan pengkhususan yang ditetapkan mengikut nilai tender. 

 

2.Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran tender yang dikemukakan sekiranyaterdapat   yang disertakan atau tidakmemenuhi syarat - syarat yang ditetapkan.

3. PENTING :Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapakdan boleh merujuk ke Jabatan Kejuruteraan, MDHS (03-60641726)bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkankurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.

4. DOKUMEN  WAJIB :Sebutharga yang lengkap hendaklahmengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama dan sekiranyagagal dikemukakan  menyebabkan dokumentawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :

a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER

 

b) BORANGTENDER (PEN DAKWAT KEKAL SAHAJA,PENGGUNAAN KOMPUTER TIDAKDIBENARKAN) 

c) SENARAI KUANTITI (PEN DAKWAT KEKAL SAHAJA,PENGGUNAAN KOMPUTER TIDAKDIBENARKAN)

d) SURAT AKUAN PEMBIDA (PEN DAKWAT KEKAL SAHAJA,PENGGUNAAN KOMPUTER TIDAKDIBENARKAN)

5.DOKUMEN SOKONGAN: UNTUK PENILAIAN

a) Salinan Lesen CIDB dan Pendaftaran Kementerian Kewangan yang sah

b) Profil Syarikat

 

c) SalinanPenyata Bank yang terkini

 d) Salinan Pendaftaran GST (Goods Service Tax) –Jika ada

 

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
221402 PERKHIDMATAN > PENGINDAHAN > HIASAN JALAN/ KAWASAN (TIDAK TERMASUK PERLANSKAPAN DAN SENITAMAN)

DAN

222102 PERKHIDMATAN > PERKHIDMATAN PERLADANGAN, PERIKANAN, HAIWAN DAN HIDUPAN LIAR > HORTIKULTUR

DAN

Gred CIDB
  • (G3) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM1,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE14 LANSKAP

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian