KERJA – KERJA UNTUK PERKHIDMATAN MEMBEKAL , MEREKABENTUK DAN MENCETAK BUKU LAPORAN TAHUNAN 2017 DAN 3 EDISI BULETIN 2018 PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH APRIL – DISEMBER 2018
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PENT) 01/2018 |
Tarikh Iklan | 7 Mar 2018 - 15 Mar 2018 |
Tarikh Jual | 8 Mar 2018 - 15 Mar 2018 |
Tarikh Tutup | 15 Mar 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Selangor. |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA BERTARAF BUMIPUTERA DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR.
1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 08/03/2018 (KHAMIS) sehingga 15/03/2018 (KHAMIS) di Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.
2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 30.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
3. Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuat di Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut harga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.
4. Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Kewangan sebelum 12.00 tengah hari pada 15/03/2018 (RABU) . Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.
MOHD FAUZI BIN MOHD YATIM
Pegawai Daerah Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
221601 PERKHIDMATAN > PERCETAKAN (DIKHASKAN KEPADA SYARIKAT 100% BUMIPUTRA) > MENCETAK BUKU, MAJALAH, LAPORAN AKHBAR (PERLU LESEN KDN) DAN 221610 PERKHIDMATAN > PERCETAKAN (DIKHASKAN KEPADA SYARIKAT 100% BUMIPUTRA) > MENJILID KULIT KERAS DAN 221613 PERKHIDMATAN > PERCETAKAN (DIKHASKAN KEPADA SYARIKAT 100% BUMIPUTRA) > MENJILID KULIT LEMBUT DAN 221614 PERKHIDMATAN > PERCETAKAN (DIKHASKAN KEPADA SYARIKAT 100% BUMIPUTRA) > PENGATUR HURUF(TYPE SETTING) DAN 221609 PERKHIDMATAN > PERCETAKAN (DIKHASKAN KEPADA SYARIKAT 100% BUMIPUTRA) > PISAH WARNA (COLOUR SEPARATION) |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |