Cetak
PDHS (PENT) 01/2018

KERJA – KERJA UNTUK PERKHIDMATAN MEMBEKAL , MEREKABENTUK DAN MENCETAK BUKU LAPORAN TAHUNAN 2017 DAN 3 EDISI BULETIN 2018 PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH APRIL – DISEMBER 2018

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali
E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my
No. Tel 0360641026
Jabatan pdths
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS (PENT) 01/2018
Tarikh Iklan 7 Mar 2018 - 15 Mar 2018
Tarikh Jual 8 Mar 2018 - 15 Mar 2018
Tarikh Tutup 15 Mar 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA BERTARAF BUMIPUTERA  DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR.

1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:

Isnin – Khamis                                          Jumaat

8.30 pagi hingga 1.00 petang                8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari

2.15 petang hingga 3.30 petang            3.00 petang hingga 3.30 petang

 

Mulai 08/03/2018 (KHAMIS) sehingga 15/03/2018 (KHAMIS) di Bahagian Kewangan, Pejabat  Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.

 

 

2.   Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 30.00.  Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah  Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.

 

3.   Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuat di Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut harga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM),  Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.

 

4.   Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Kewangan sebelum 12.00 tengah hari pada 15/03/2018 (RABU) . Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan.  Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.

 

 

               

                MOHD FAUZI BIN MOHD YATIM

                Pegawai Daerah Hulu Selangor

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221601 PERKHIDMATAN > PERCETAKAN (DIKHASKAN KEPADA SYARIKAT 100% BUMIPUTRA) > MENCETAK BUKU, MAJALAH, LAPORAN AKHBAR (PERLU LESEN KDN)
DAN
221610 PERKHIDMATAN > PERCETAKAN (DIKHASKAN KEPADA SYARIKAT 100% BUMIPUTRA) > MENJILID KULIT KERAS
DAN
221613 PERKHIDMATAN > PERCETAKAN (DIKHASKAN KEPADA SYARIKAT 100% BUMIPUTRA) > MENJILID KULIT LEMBUT
DAN
221614 PERKHIDMATAN > PERCETAKAN (DIKHASKAN KEPADA SYARIKAT 100% BUMIPUTRA) > PENGATUR HURUF(TYPE SETTING)
DAN
221609 PERKHIDMATAN > PERCETAKAN (DIKHASKAN KEPADA SYARIKAT 100% BUMIPUTRA) > PISAH WARNA (COLOUR SEPARATION)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian