Cetak
MDHS SHPM 71/2018

KERJA-KERJA PEMBERSIHAN KAWASAN PELANCONGAN DI AIR TERJUN SERENDAH UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR BAGI TEMPOH 1 + 1 (TAHUN)

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Norazimah binti Mohd Arshad
E-mel norazimah@mphs.gov.my
No. Tel 03 6064 1331
Jabatan Bahagian Perolehan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga MDHS SHPM 71/2018
Tarikh Iklan 9 Mar 2018 - 12 Mar 2018
Tarikh Jual 13 Mar 2018 - 21 Mar 2018
Tarikh Tutup 21 Mar 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PENGKARANGAN, MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU
Tarikh & Masa Taklimat 15 Mar 2018 08:30
Alamat Taklimat DEWAN MERDEKA, JALAN MERDEKA, 44000 KUALA KUBU BHARU.

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    HULU SELANGOR SAHAJA
Harga Dokumen RM 106.00

Syarat Sebut Harga

Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor   yang mempunyai sijil KEMENTERIAN KEWANGAN YANG BERDAFTAR DI BAWAH KOD BIDANG 221001 ATAU 221002 ATAU 221003 ATAU 221006 yang masih sah tempoh dan berdaftar Daerah Hulu Selangor

1.    Sila masukkan Borang Sebutharga yang telah lengkap diisi ke dalam sampul surat yang telah dilakri dan dialamatkan kepada Yang Dipertua, Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu. Untuk makluman setiap syarikat/pembekal/kontraktor  hanya dibenarkan mengemukakan satu Borang Sebutharga bagi satu sebutharga sahaja.

2.    Sila tulis di bahagian atas sampul surat tersebut Nombor Sebutharga, masa dan tarikh iklan/tawaran tutup seperti yang dinyatakan diatas.

3.   Tarikh terakhir untuk mengambil / mendapatkan / memuat turun Borang Sebutharga adalah pada satu (1) hari sebelum tarikh tutup iklan/tawaran Sebutharga.

 4.         Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat dan dokumen PENTING seperti berikut:

 

                  i).          BAHAGIAN 2 - Wajib

                 ii).          BAHAGIAN 3

               iii).          BAHAGIAN 4 – (Senarai Kuantiti @ BQ yang dihargakan) - Wajib

               iv).          SALINAN SIJIL CIDB (JIKA BERKAITAN)

                v).          SALINAN SIJIL KEMENTERIAAN KEWANGAN - Wajib

               vi).          PENYATA BANK 3 BULAN (YANG TERKINI) DAN - Wajib Cop Pengesahan Dari Pihak Bank

              vii).          RESIT PEMBELIAN YANG ASAL - Wajib

                viii).        Profail Syarikat - (Untuk Penilaian)    

                viiii).       Salinan Pendaftaran GST (Goods Service Tax) –Jika ada (Dokumen Wajib)

 

5.    Sampul yang mengandungi dokumen seperti dinyatakan diatas perlu dikemukakan tidak lewat daripada  JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan .

6. Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat   yang disertakan atau tidak memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

PENTING :Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Pembangunan Masyarakat, MDHS (03-60641331 bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.

7.    Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama dan sekiranya gagal dikemukakan  menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali.

8.    (Pen dakwat kekal sahaja,penggunaan komputer tidak dibenarkan)

9.    Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.

10.    Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 90 hari dari tarikh tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 DEWAN MERDEKA AIR TERJUN SERENDAH 15 Mar 2018 14:53

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN

ATAU


221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH

ATAU


221006 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH PANTAI/ SUNGAI/ TERUSAN/ EMPANGAN/ TASIK

ATAU

221001 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian