KERJA-KERJA PEMBAIKAN DAN PENDAWAIAN SEMULA SERTA KERJA-KERJA ELEKTRIK DI KUARTERS KAKITANGAN JPS GOMBAK BATU 10, MUKIM SETAPAK, GOMBAK SELANGOR DARUL EHSAN
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Mohd Hanif Bin Mohd Rubai |
E-mel | hanif@waterselangor.gov.my |
No. Tel | 0361368342 |
Jabatan | JPS Daerah Gombak |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Gombak |
---|---|
No. Sebut Harga | JPS / N / GK / B13 / 31 / 2018 ( SH ) |
Tarikh Iklan | 14 Mar 2018 - 26 Mar 2018 |
Tarikh Jual | 19 Mar 2018 - 26 Mar 2018 |
Tarikh Tutup | 26 Mar 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN, DAERAH GOMBAK, Tingkat 3, Bangunan Sultan Sulaiman, KM 16, Jalan Ipoh, 68100 Batu Caves, Selangor Darul Ehsan |
Tarikh & Masa Taklimat | 19 Mar 2018 09:30 |
Alamat Taklimat |
LOBI Pejabat Tanah dan Daerah Gombak Bangunan Sultan Sulaiman, KM 16, Jalan Ipoh, 68100 Batu Caves, Selangor Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | GOMBAK SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 20.00 |
Syarat Sebut Harga
1.Tawaran adalah dipelawa daripada pentender -pentender bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan CIDBMalaysia ( Gred G1, Kategori CE & E Pengkhususan (CE21, & E11 ) dan PusatKhidmat Kontraktor serta berdaftar dengan Suruhanjaya Tenaga.
2. Petender perlu kemukakan Sijil Asal PKK,CIDB, SSM dan suruhanjaya tenaga semasa menghadiri sesi taklimat.
2.Bayaran boleh di buat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my).Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk Sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.
3. Petender DIKEHENDAKI menghantar Dokumen Sebutharga disertakan Salinan Sijil PKK, CIDB, SSM, suruhanjaya tenaga dan salinan penyata Akaun Bank bagi 3 bulan yang terbaru. Kontraktor dikehendaki memastikan semua dokumen masih berkuatkuasa sekurang-kurangnya 3 bulan dari tempoh pembelian borang sebutharga.Hanya Sampul Surat berukuran A4 sahaja dibenarkan masuk ke dalam Peti Sebutharga JPS Daerah Gombak.
4. Sila sertakan resit ASAL pembelian dokumen sebutharga.
5. Hanya Dokumen Sebutharga Sahaja dibenarkan masuk ke peti Sebutharga JPS Gombak. Petender yang ingin mendapatkan pelan Lokasi boleh dapatkan dari Pegawai Penjaga.
6.Sebutharga akan ditutup pada 26hb. Mac 2018 jam 12.00 tengahari.
7.Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Gombak tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga.
8.Kontraktor yang berdaftar GST dengan Jabatan Kastam Diraja Malaysia (JKDM) perlu mengisytiharkan status pendaftaran dan mengemukakan nombor pendaftaran GST
9.Taklimat dan Lawatan Tapak Diwajibkan
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | LOBI Pejabat Tanah dan Daerah Gombak Bangunan Sultan Sulaiman, KM 16, Jalan Ipoh, 68100 Batu Caves, Selangor |
Kuarters JPS Daerah Gombak Batu 10 Gombak, Mukim Setapak Daerah Gombak | 19 Mar 2018 11:00 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM DAN E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
DOKUMEN MEJA TERKAWAL | 177.25 kB | application/pdf | Muat Turun |