Cetak
JPS / N / GK / B13 / 31 / 2018 ( SH )

KERJA-KERJA PEMBAIKAN DAN PENDAWAIAN SEMULA SERTA KERJA-KERJA ELEKTRIK DI KUARTERS KAKITANGAN JPS GOMBAK BATU 10, MUKIM SETAPAK, GOMBAK SELANGOR DARUL EHSAN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Mohd Hanif Bin Mohd Rubai
E-mel hanif@waterselangor.gov.my
No. Tel 0361368342
Jabatan JPS Daerah Gombak
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Gombak
No. Sebut Harga JPS / N / GK / B13 / 31 / 2018 ( SH )
Tarikh Iklan 14 Mar 2018 - 26 Mar 2018
Tarikh Jual 19 Mar 2018 - 26 Mar 2018
Tarikh Tutup 26 Mar 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN,
DAERAH GOMBAK,
Tingkat 3, Bangunan Sultan Sulaiman,
KM 16, Jalan Ipoh,
68100 Batu Caves, Selangor Darul Ehsan
Tarikh & Masa Taklimat 19 Mar 2018 09:30
Alamat Taklimat LOBI Pejabat Tanah dan Daerah Gombak
Bangunan Sultan Sulaiman,
KM 16, Jalan Ipoh,
68100 Batu Caves, Selangor

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    GOMBAK SAHAJA
Harga Dokumen RM 20.00

Syarat Sebut Harga

1.Tawaran adalah dipelawa daripada pentender -pentender bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan CIDBMalaysia ( Gred G1, Kategori CE & E Pengkhususan (CE21, & E11 ) dan PusatKhidmat Kontraktor  serta berdaftar dengan Suruhanjaya Tenaga.

2. Petender perlu kemukakan Sijil Asal PKK,CIDB, SSM dan suruhanjaya tenaga semasa menghadiri sesi taklimat.

2.Bayaran boleh di buat secara on-line dengan menggunakan kad kredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my).Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk Sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.

3. Petender DIKEHENDAKI menghantar Dokumen Sebutharga disertakan Salinan Sijil PKK, CIDB, SSM, suruhanjaya tenaga dan salinan penyata Akaun Bank bagi 3 bulan yang terbaru. Kontraktor dikehendaki memastikan semua dokumen masih berkuatkuasa sekurang-kurangnya 3 bulan dari tempoh pembelian borang sebutharga.Hanya Sampul Surat berukuran A4 sahaja dibenarkan masuk ke dalam Peti Sebutharga JPS Daerah Gombak.

4. Sila sertakan resit ASAL pembelian dokumen sebutharga.

5. Hanya Dokumen Sebutharga Sahaja dibenarkan masuk ke peti Sebutharga JPS Gombak. Petender yang ingin mendapatkan pelan Lokasi boleh dapatkan dari Pegawai Penjaga.

6.Sebutharga akan ditutup pada 26hb. Mac 2018 jam 12.00 tengahari.

7.Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Gombak tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga.

8.Kontraktor yang berdaftar GST dengan Jabatan Kastam Diraja Malaysia (JKDM) perlu mengisytiharkan status pendaftaran dan mengemukakan nombor pendaftaran GST

9.Taklimat dan Lawatan Tapak  Diwajibkan

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 LOBI Pejabat Tanah dan Daerah Gombak
Bangunan Sultan Sulaiman,
KM 16, Jalan Ipoh,
68100 Batu Caves, Selangor
Kuarters JPS Daerah Gombak Batu 10 Gombak, Mukim Setapak Daerah Gombak 19 Mar 2018 11:00

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM
DAN
E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
DOKUMEN MEJA TERKAWAL 177.25 kB application/pdf Muat Turun