CADANGAN MEMBAIKPULIH TEBING DAN BAHU JALAN SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI JALAN MASJID KG. SOEHARTO MUKIM HULU BERNAM UTARA DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PEMB) 02/2018 |
Tarikh Iklan | 12 Apr 2018 - 18 Apr 2018 |
Tarikh Jual | 12 Apr 2018 - 18 Apr 2018 |
Tarikh Tutup | 18 Apr 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN PEMBANGUNAN,PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor daerah Hulu Selangor yang berdaftar dengan CIDB MALAYSIA, PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (Sijil Taraf Bumiputera) dan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN)
1. Dokumen
sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30
pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15
petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 12/04/2018 (KHAMIS) sehingga 18/04/2018 (RABU) di Bahagian
Pembangunan, Pejabat Daerah Dan Tanah
Hulu Selangor.
2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
3.
Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh
dibuat di Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut
harga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang
mengemukakan Sijil Pendaftaran dari CIDB
Malaysia dengan kelayakan bagi setiap Sebut Harga, Suruhanjaya Syarikat
Malaysia (SSM) dan Sijil Akuan Pendaftaran/Bumiputera Pusat Khidmat Kontraktor dan
Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.
4.
Tarikh akhir pembelian dokumen sebutharga
adalah pada sehari sebelum tarikh tutup sebutharga. Dokumen sebutharga yang
lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di
Bahagian Pembangunan sebelum 12.00 tengah
hari pada 19/04/2018 (KHAMIS). Tawaran
yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi
Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah
/ Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.
………………………………………
MOHD FAUZI BIN MOHD YATIM
Pegawai Daerah
Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |