SEBUTHARGA MEMBEKAL DAN MENGHANTAR PERALATAN SERTA PERKAKASAN YANG BERKAITAN BAGI PENERIMA BANTUAN DANA USAHAWAN MIKRO NEGERI SELANGOR BAGI DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PENT) 03/2018 |
Tarikh Iklan | 24 Apr 2018 - 1 May 2018 |
Tarikh Jual | 24 Apr 2018 - 1 May 2018 |
Tarikh Tutup | 1 May 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | UNIT KEWANGAN, BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN,PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA BERTARAF BUMIPUTERA DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR.
1. Dokumen
sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah
hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 24/04/2018 (SELASA) sehingga 01/05/2018 (SELASA) di Bahagian Kewangan,
Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.
2.
Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 30.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui
Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi
kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line
melalui sistem E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa
bersama resit pembelian on-line ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen
tersebut.
3.
Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh
dibuat di Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut harga
hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang
mengemukakan Sijil Suruhanjaya Syarikat
Malaysia (SSM), Sijil Kementerian
Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN
Selangor.
4.
Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah
dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Kewangan sebelum 12.00 tengah hari pada 01/05/2018 (SELASA.
Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan.
Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di
talian 03-60641026.
MOHD FAUZI BIN MOHD YATIM
Pegawai Daerah Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
020301 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN AKSESORI DAN 130102 PERALATAN KEJURUTERAAN DAN MESIN PENGELUARAN > MESIN, KELENGKAPAN BENGKEL DAN MESIN PENGELUARAN > MESIN DAN KELENGKAPAN KHUSUS |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |