Cetak
JAI.SEL.BKP/01/053/6/1/3 (2018-A)

Sebutharga untuk Membekal, Memasang, Menganalisa, Menguji, Mentauliah dan Menyelenggara Komputer Peribadi dan Pencetak di Sekolah Rendah Agama Integrasi (SRAI) Negeri Selangor - Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS)

Pegawai Bertanggungjawab
Nama NORLINDA BINTI MOHAMED YUSOF
E-mel norlinda@jais.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Agama Islam Selangor
No. Sebut Harga JAI.SEL.BKP/01/053/6/1/3 (2018-A)
Tarikh Iklan 26 Apr 2018 - 3 May 2018
Tarikh Jual 27 Apr 2018 - 3 May 2018
Tarikh Tutup 3 May 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar SEKSYEN PEROLEHAN
JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR
TINGKAT 8
MENARA SELATAN
BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH
40676 SHAH ALAM
SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 27 Apr 2018 03:00
Alamat Taklimat Bilik Mesyuarat Haji Ali, Tingkat 6, Menara Selatan, Bangunan Sultan Idris Shah, 40676 Shah Alam

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

  1. TawaranAdalah Dipelawa Daripada Penyebutharga-Penyebutharga Bertaraf Bumiputera Yang  Sah Berdaftar Dan Masih Berkuatkuasa Dengan  Kementerian Kewangan Malaysia
  2. BayaranHendaklah Dibuat Melalui Sistem Penjualan Dokumen Tender  DanSebutharga   Negeri  Selangor ( Http://Tender.Selangor.Gov.My).
  3.       SemuaDokumen Sebutharga Yang Dimuat Turun Bagi Tajuk Sebutharga Ini Mestilah   Dicetak Dan Diisi Denganlengkap Sebelum Dihantar.
  4.        DokumenYang Telah Lengkap Diisi Hendaklah Dimasukkan Ke Dalam Sampul Surat Dan Dituliskan    Nombor Sebutharga Di Sebelah Atas Kiri Sampul Surat Tersebut Dan Dimasukkan Ke   Dalam Peti Sebutharga Di Seksyen Perolehan, Jabatan Agama Islam Selangor.
  5.        Sila Sertakan Salinan Sijil Kementerian Kewangan Malaysia Dan Resit Pembelian Borang   Sebutharga.
  6.        Jabatan Ini Tidak Bertanggungjawab Ke Atas Sebarang Kelewatan Atau Kehilangan   Mana-Mana sebutharga Yang Dikirimkan Melalui Pos.
  7.        Untuk Sebarang Pertanyaan Atau Permasalahan Sila Hubungi Seksyen Perolehan, Jais Di    Talian Pejabat 03-55143453/3430 @ Unit Teknologi Makumat di talian 03-55143445/3447
  8.          Pihak Kontraktor di WAJIBKAN HADIR TAKLIMAT di tempat berkenaan Sila pastikan Dokumen Asal dan Satu

     Salinan seperti berikut dibawa;

    -Kad Pengenalan, Lesen Asal (SSM,MOF) (Hanya penama di sahaja boleh menghadiri Sesi Taklimat  Sebutharga) WAKIL ADALAH TIDAK DIBENARKAN   ***Kegagalan untuk mengemukakan Dokumen seperti yang dinyatakan dianggap Tidak  Hadir ke Taklimat

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC

DAN


210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE

DAN

210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian