Cetak
PPN. SEL. 46/2018

Kerja-Kerja Membekal Dan Memasang Rumah Burung Pungguk Jelapang Dan Kayu 'T' Untuk Bahagian Biosekuriti Tumbuhan, Jabatan Pertanian Sungai Burong, Tanjong Karang, Selangor Darul Ehsan

Pegawai Bertanggungjawab
Nama RAFIZAH BINTI UMAR
E-mel iwan_ieza@yahoo.com
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pertanian Selangor
No. Sebut Harga PPN. SEL. 46/2018
Tarikh Iklan 22 May 2018 - 4 Jun 2018
Tarikh Jual 28 May 2018 - 4 Jun 2018
Tarikh Tutup 4 Jun 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Pertanian Negeri Selangor Tingkat 4 Bangunan Darul Ehsan, Jalan Indah Seksyen 14 Shah Alam 40632 Selangor Darul Ehsan
Tarikh & Masa Taklimat 28 May 2018 12:00
Alamat Taklimat Pejabat Pertanian Sg. Burong, Tg Karang

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

MAKLUMAT SEBUT HARGA

1. Dokumen tawaran ini hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor/wakil yang sah sahaja. Kontraktor hendaklah membawa Siji Kementerian Kewangan  asal serta salinan sijil-sijil pendaftaran tersebut. Pemborong terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara on-line di laman web            http://tender.selangor.gov.my sebelum membeli dokumen tawaran. Pemborong dikehendaki mengemukakan resit pembelian dokumen sebagai bukti    telah berdaftar secara on-line semasa membuat urusan pembelian dokumen.

2. Dokumen tawaran boleh diperolehi daripada Jabatan Pertanian Negeri Selangor mulai 22 Mei 2018. Borang tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dikemukakan dengan tawaran harga dan tawaran teknikal dalam dua (2) sampul yang berasingan berlakri dan mencatitkan nombor sebutharga di atas sebelah kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di Jabatan Pertanian Negeri Selangor tidak lewat jam 12.00 tengahari pada 4 Jun 2018.

3. Jabatan tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga dan tawaran alternatif adalah tidak dibenarkan.

4. Kaedah Penentuan Harga Melalui "CUT-OFF" akan digunapakai.

5. Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi di talian 03-32410389  Pn. Nurul Fatihah binti Yahya, Pegawai Pertanian Sg Burong.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian