KERJA – KERJA MEMBEKAL , MENGGANTI BATERI DAN AKSESORI BAGI UPS BANGUNAN BARU PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PENT) 04/2018 |
Tarikh Iklan | 25 May 2018 - 4 Jun 2018 |
Tarikh Jual | 28 May 2018 - 4 Jun 2018 |
Tarikh Tutup | 4 Jun 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA BERTARAF BUMIPUTERA DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR .
1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 28/05/2018 (ISNIN) sehingga 04/06/2018 (ISNIN) di Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.
Taklimat dan sesi lawatan tapak akan diadakan pada 28 Mei 2018 jam 10.00 pagi di Bilik Mesyuarat Seri Kubu.
2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 30.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
3. Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuat di Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut harga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.
4. Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Kewangan sebelum 12.00 tengah hari pada 04/06/2018 (ISNIN) . Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.
MOHD FAUZI BIN MOHD YATIM
Pegawai Daerah Hulu Selangor
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | Bilik Mesyuarat Sri Kubu,Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. | Bilik UPS , Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. | 28 May 2018 10:00 |
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
020301 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN AKSESORI DAN 140102 PERALATAN KEJURUTERAAN ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > MESIN DAN JENTERA PENJANAAN DAN PENGAGIHAN TENAGA ELEKTRIK SERTA AKSESORI > ENJIN, KOMPONEN ENJIN DAN AKSESORI ATAU 140202 PERALATAN KEJURUTERAAN ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > STESEN JANAKUASA ELEKTRIK DAN PERALATAN GENERATOR/ALAT GANTI DAN BATERI > PENJANA KUASA |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |