Cetak
PDHS (PENT) 04/2018

KERJA – KERJA MEMBEKAL , MENGGANTI BATERI DAN AKSESORI BAGI UPS BANGUNAN BARU PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali
E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my
No. Tel 0360641026
Jabatan pdths
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS (PENT) 04/2018
Tarikh Iklan 25 May 2018 - 4 Jun 2018
Tarikh Jual 28 May 2018 - 4 Jun 2018
Tarikh Tutup 4 Jun 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA BERTARAF BUMIPUTERA  DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR .

1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:

Isnin – Khamis                                          Jumaat

8.30 pagi hingga 1.00 petang                8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari

2.15 petang hingga 3.30 petang            3.00 petang hingga 3.30 petang

 

Mulai 28/05/2018 (ISNIN) sehingga 04/06/2018 (ISNIN) di Bahagian Kewangan, Pejabat  Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.

   

Taklimat  dan sesi lawatan tapak akan diadakan pada  28 Mei 2018 jam 10.00 pagi di Bilik Mesyuarat Seri Kubu.

 

2.   Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 30.00.  Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah  Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.

 

3.   Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuat di Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut harga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM),  Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.

 

4.   Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Kewangan sebelum 12.00 tengah hari pada 04/06/2018 (ISNIN) . Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan.  Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.

 

 

               

                MOHD FAUZI BIN MOHD YATIM

                Pegawai Daerah Hulu Selangor

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Bilik Mesyuarat Sri Kubu,Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Bilik UPS , Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. 28 May 2018 10:00

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
020301 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN AKSESORI

DAN

140102 PERALATAN KEJURUTERAAN ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > MESIN DAN JENTERA PENJANAAN DAN PENGAGIHAN TENAGA ELEKTRIK SERTA AKSESORI > ENJIN, KOMPONEN ENJIN DAN AKSESORI
ATAU
140202 PERALATAN KEJURUTERAAN ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > STESEN JANAKUASA ELEKTRIK DAN PERALATAN GENERATOR/ALAT GANTI DAN BATERI > PENJANA KUASA

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian