CADANGAN MEMBAIKPULIH PAGAR DAN MEMASANG SUSUR TANGAN SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI TANAH PERKUBURAN ISLAM KG. TOK PINANG MUKIM SERENDAH DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PEMB) 23/2018 |
Tarikh Iklan | 28 May 2018 - 4 Jun 2018 |
Tarikh Jual | 28 May 2018 - 4 Jun 2018 |
Tarikh Tutup | 4 Jun 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN PEMBANGUNAN,PEJABAT DAERAH TANAH HULU SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada
kontraktor-kontraktor daerah Hulu Selangor yang berdaftar dengan CIDB
MALAYSIA, PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (Sijil Taraf Bumiputera) dan SURUHANJAYA
SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI
(UPEN) .
1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00
petang 8.30
pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga 3.30
petang 3.00
petang hingga 3.30 petang
Mulai 28/05/2018
(ISNIN) sehingga 04/06/2018 (ISNIN) di Bahagian
Pembangunan, Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.
2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00. Pembelian
boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem
E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my).
Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara
on-line melalui sistem E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila
bawa bersama resit pembelian on-line ke Bhg Pembangunan Pejabat
Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
3. Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuat di Bhg Pembangunan
Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut harga hanya akan dikeluarkan
kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil
Pendaftaran dari CIDB Malaysia dengan kelayakan bagi setiap Sebut Harga,
Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dan Sijil Akuan Pendaftaran/Bumiputera
Pusat Khidmat Kontraktor dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan
UPEN Selangor.
4. Tarikh akhir pembelian dokumen sebutharga adalah pada sehari sebelum
tarikh tutup sebutharga. Dokumen sebutharga yang lengkap diisi hendaklah
dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian
Pembangunan sebelum 12.00 tengah hari pada 04/06/2018 (ISNIN). Tawaran
yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah
menghubungi Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu
Selangor di talian 03-60641026.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |